Beantwoord

Wat is het verschil tussen Qbox en Qbox Solar?

• 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 396 keer bekeken

Ik ben sinds een paar dagen klant en ik heb een slimme meter en zonnepanelen. Moet ik eerst de Qbox aanschaffen en dan de Qbox Solar mocht ik alles willen uitlezen of is de Qbox Solar alleen voldoende?
icon

Beste antwoord door Zr40 18 november 2016, 12:54

De Qbox Solar is een gewone Qbox waar ook een kWh-meter op is aangesloten. Je hebt dus ook een Qbox nodig, maar die kan je tegelijk bestellen. Kom je er niet uit, bel dan even de klantenservice, zij kunnen dan de juiste bestelling plaatsen.

Houd er rekening mee dat de kWh-meter in de groepenkast geïnstalleerd moet worden. Deze komt tussen de groep en de omvormer te zitten zodat deze de opwek accuraat kan meten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +6
De Qbox Solar is een gewone Qbox waar ook een kWh-meter op is aangesloten. Je hebt dus ook een Qbox nodig, maar die kan je tegelijk bestellen. Kom je er niet uit, bel dan even de klantenservice, zij kunnen dan de juiste bestelling plaatsen.

Houd er rekening mee dat de kWh-meter in de groepenkast geïnstalleerd moet worden. Deze komt tussen de groep en de omvormer te zitten zodat deze de opwek accuraat kan meten.

Reageer