Beantwoord

Wel elektra, maar geen gas gegevens in de app?

• 7 juli 2017
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

Hi,

Ik ben al een tijdje met Qurrent bezig om duidelijkheid te krijgen waarom ik wel elektra maar geen gas gegevens binnen de app kan zien. Eerst was de EAN code niet (goed) gekoppeld en daarna is dit het verloop:

13 juni kreeg ik te horen dat er een storing zou zijn en dat ze met een oplossing bezig waren.
26 juni kreeg ik te horen dat mijn gas en elektra bij verschillende netbeheerders ondergebracht zijn en dat Qurrent nogmaals contact opgenomen heeft met deze netbeheerders om dit te regelen.

Intussen werkt het nog steeds niet en ik ben even benieuwd of er meer mensen zijn die zelfde situatie hebben gehad?

gr.
Kennie

ps. Moet wel zeggen dat ik het netjes vind van Qurrent dat zij tot op heden 2x uit zichzelf de status aan mij hebben doorgegeven.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juli 2017, 12:29

Hoi Kennie,

Begrijpelijk!

Normaliter duurt het een paar werkdagen langer voordat het gasverbruik inzichtelijk word, nadat het verbruik van elektra al inzichtelijk is.
Als ik je bericht goed gelezen heb, duurt dit bij jou al wat langer.

Ik zal de status even navragen bij de desbetreffende afdeling.
Ik kom zo bij je terug (vandaag dus) ;)

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Kennie,

Begrijpelijk!

Normaliter duurt het een paar werkdagen langer voordat het gasverbruik inzichtelijk word, nadat het verbruik van elektra al inzichtelijk is.
Als ik je bericht goed gelezen heb, duurt dit bij jou al wat langer.

Ik zal de status even navragen bij de desbetreffende afdeling.
Ik kom zo bij je terug (vandaag dus) ;)

Groeten van Giulia
Hi,

Ik ben al een tijdje met Qurrent bezig om duidelijkheid te krijgen waarom ik wel elektra maar geen gas gegevens binnen de app kan zien. Eerst was de EAN code niet (goed) gekoppeld en daarna is dit het verloop:

13 juni kreeg ik te horen dat er een storing zou zijn en dat ze met een oplossing bezig waren.
26 juni kreeg ik te horen dat mijn gas en elektra bij verschillende netbeheerders ondergebracht zijn en dat Qurrent nogmaals contact opgenomen heeft met deze netbeheerders om dit te regelen.

Intussen werkt het nog steeds niet en ik ben even benieuwd of er meer mensen zijn die zelfde situatie hebben gehad?

gr.
Kennie

ps. Moet wel zeggen dat ik het netjes vind van Qurrent dat zij tot op heden 2x uit zichzelf de status aan mij hebben doorgegeven.

Jij bent goed bezig vandaag Guilia, ik hoor het graag :)
(en ja het is al veel langer, ik heb elektra al inzichtelijk sinds mei)
Reputatie 2
Badge +8
Dankje Kennie, ik doe mijn best!

Helaas zijn ze er nog niet uit wat het is.

Maandag ben je de eerste!

Groeten van Giulia
Dankje Kennie, ik doe mijn best!

Helaas zijn ze er nog niet uit wat het is.

Maandag ben je de eerste!

Groeten van Giulia

Ben benieuwd, dankje Giulia 🙂
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Kennie,

Je was zeker de eerste vanochtend, ik moest alleen even wachten op een antwoord ;)

Jouw gasverbruik is nog nooit doorgekomen, ik ben doorverwezen naar een andere afdeling die deze kwestie bij de kern kan aanpakken.
Helaas dus weer even afhankelijk van de netbeheerder en de desbetreffende afdeling 😞.

Ik ga het voor je laten oplossen Kennie, is in ieder geval heel goed dat je dit gemeld hebt.

Keep you posted!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Kennie, daar ben ik weer :D

Heb het een en ander laten aanpassen in jouw gegevens, ik zal jouw gasverbruik de komende week even monitoren.
Zo kan ik zien of dit automatisch goed verloopt.

We zitten er in ieder geval boven op.

Groeten van Giulia
Hoi Kennie, daar ben ik weer :D

Heb het een en ander laten aanpassen in jouw gegevens, ik zal jouw gasverbruik de komende week even monitoren.
Zo kan ik zien of dit automatisch goed verloopt.

We zitten er in ieder geval boven op.

Groeten van Giulia

Dank Giulia. Ik heb er verder geen haast mee maar tis goed om te zien dat het in ieder geval de aandacht heeft, erg klantvriendelijk. Zou bijna een bloemetje gaan opsturen 😉
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen Kennie,

Super bedankt voor jouw lieve bericht, ik doe het graag!

Ik heb voor deze kwestie ook een aparte topic aangemaakt, hier kun je de statussen bijhouden en de technische redenen achterhalen.

Bedankt voor je geduld.

Groeten van Giulia

Reageer