Beantwoord

Windtegoed in app

• 22 februari 2017
  • 2 reacties
  • 207 keer bekeken

Hoe kan het dat mijn windtegoed wat ik had opgebouwd had opeens bijna halveren. Vind ik vreemd. Helaas geen screenshot gemaakt. Nu op mijn dashboard kan ik ook maar zien dat ik pas 3%heb opgebouwd in bijna 3maanden tijd met 5 windtegoeden. Vind ik vreemd zo extreem stook ik ook weer niet. Verder op de app ook geen acutueel verbruik te zien. Het is mij een beetje een groot abracadabra op dit moment. Hopelijk hebben jullie een oplossing voor deze problematiek. Zie al dat ik niet de enige ben . Mvg Marije
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 24 februari 2017, 11:24

Dag Marije en Jaap,

We begrijpen jullie ergernis, niemand zal blij zijn als je ineens minder blijkt opgewekt te hebben dan eerder gedacht. Het was inderdaad weer een storing waar we dit aan te 'danken' hebben. In deze topic leggen we uit wat er precies is gebeurd.

Onze excuses voor de tegenwind!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Hoi, ik heb dezelfde problematiek. Gisteren had ik ruim 406kWh en nu nog geen 170kWh. Vanmiddag was dat nog 3% van mijn verwachte jaarverbruik; inmiddels is het 12% 8-( Volgens de klantenservice is ook daar een storing. hoe betrouwbaar is het nog? vanaf 6 feb met geen mogelijkheid de Qbox aan de praat te houden en nu het saldo opgewekte windtegoed wat niet juist is. Wat volgt? Een niet kloppende jaarrekening?
Dag Marije en Jaap,

We begrijpen jullie ergernis, niemand zal blij zijn als je ineens minder blijkt opgewekt te hebben dan eerder gedacht. Het was inderdaad weer een storing waar we dit aan te 'danken' hebben. In deze topic leggen we uit wat er precies is gebeurd.

Onze excuses voor de tegenwind!

Groeten,

Natalia

Reageer