Beantwoord

Blijft het WIndtegoed gratis?

• 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 282 keer bekeken

Bij aangaan contract Qurrent kreeg ik 3 gratis windtegoeden. Nu heb ik mijn contract verlengd én is Qurrent overgenomen door Greenchoice. Mijn nieuwe maandbedrag is beduidend hoger dan het oude. Blijven mijn windtegoeden gratis of moet ik daarvoor gaan betalen?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 25 oktober 2018, 10:34

Hoi @kavanker,

Je windtegoeden blijven gewoon gratis ja! Ze zijn vijf jaar geldig, dus die blijven gewoon staan.

De reden dat je termijnbedrag hoger is kan liggen aan het volgende:
  • Je verbruik is iets toegenomen, en je termijnbedrag is daar alvast op aangepast
  • De tarieven die je nu hebt zijn hoger dan je vorige tarieven. Je vorige contract komt nog uit 2016, en toen lagen de stroomprijzen een stuk lager dan nu.
  • Met het oog op de belastingwijzigingen die per 1 januari weer worden doorgevoerd kan het termijnbedrag ook al wat omhoog zijn gezet.
Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Gratis blijft gratis, toch.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @kavanker,

Je windtegoeden blijven gewoon gratis ja! Ze zijn vijf jaar geldig, dus die blijven gewoon staan.

De reden dat je termijnbedrag hoger is kan liggen aan het volgende:
  • Je verbruik is iets toegenomen, en je termijnbedrag is daar alvast op aangepast
  • De tarieven die je nu hebt zijn hoger dan je vorige tarieven. Je vorige contract komt nog uit 2016, en toen lagen de stroomprijzen een stuk lager dan nu.
  • Met het oog op de belastingwijzigingen die per 1 januari weer worden doorgevoerd kan het termijnbedrag ook al wat omhoog zijn gezet.
Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Hi Joost, bedankt voor je duidelijke antwoord.
Groet.

Reageer