Op 9 mei was ons windtegoed opbrengst 2760,84 kWh op de Qurrent app. (met melding Windtegoed per 1 oktober 2017)
Op 15 mei constateerde ik dat ons windtegoed opbrengst 25,85 kWh was. Dit klopt niet. Ik heb even gewacht omdat weleens onderhoudt plaatsvinden en of later vast wel gecorrigeerd wordt.
Nu 28 juni 2018 is dit nog steeds niet het geval. Wel iets meer windtegoed opbrengst van 261,16 kWh. Maar ik mis nog steeds de 2760,84 Kwh (met melding Windtegoed per 9 mei 2018)
De website vermeld 5% van totaal verbruikt te hebben behaald terwijl hiervoor tot zover 100% was.
Ik vermoed dat op 9 mei iets gebeurt is waardoor alles gereset lijkt te zijn.
Kunnen jullie dit corrigeren aangezien mijn contract per 1 oktober loopt.
Ik hoor graag van jullie. Dank je wel.
Groet,
Maurice
Beste antwoord door MauriceterHorst
Excuses voor late reactie. Ik heb van bovenstaande bericht geen melding van gehad. Ik kwam hier voor iets anders.
Het lijkt erop dat de gegevens die nu weergegeven worden kloppen. Dikke pluim!!
Wel benieuwd hoe dit gekomen is. Een bug in software in combinatie met nieuwe digitale meter waarbij de stand thuis op 0 begint. (vermoed ik). Waardoor het leek alsof contract opnieuw ging lopen.