Beantwoord

Energieverbruik te laag - daardoor niet mogelijk meer windtegoed aan te schaffen

• 21 februari 2017
  • 1 reactie
  • 254 keer bekeken

Ik heb nu 1 windtegoed aangeschaft en ik zou er graag eentje bij willen. Alleen staat er dit:

Met jouw energieverbruik van 478 kWh kun je nog 0 extra Windtegoed(en) aanschaffen

Nu lijkt een energieverbruik van 478 me wel érg laag, waar komt dit vandaan? Ik heb nog geen jaarnota ontvangen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 16:09

Hoi L. Baart,

Dat energieverbruik krijgen we door van je netbeheerder (eigenaar van je meter). Dat bedrag is het historisch verbruik, dat wil zeggen wat er op dat adres gemiddeld per jaar de afgelopen 3-5 jaar is verbruikt.

Bij jouw adres zie ik staan: Verbruik piek: 255 kWh en Verbruik dal: 223 kWh

Je kan voor 85% van je verbruik Windtegoed aanschaffen. Dus bij 478 kWh x 0,85% / 250 kWh opwek windtegoed = 1 windtegoed.

Als je er recent bent komen te wonen kan jouw verbruik afwijken van dat van de vorige bewoner. Dan kan je je jaarverbruik aan ons doorgeven en kunnen wij het aanpassen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi L. Baart,

Dat energieverbruik krijgen we door van je netbeheerder (eigenaar van je meter). Dat bedrag is het historisch verbruik, dat wil zeggen wat er op dat adres gemiddeld per jaar de afgelopen 3-5 jaar is verbruikt.

Bij jouw adres zie ik staan: Verbruik piek: 255 kWh en Verbruik dal: 223 kWh

Je kan voor 85% van je verbruik Windtegoed aanschaffen. Dus bij 478 kWh x 0,85% / 250 kWh opwek windtegoed = 1 windtegoed.

Als je er recent bent komen te wonen kan jouw verbruik afwijken van dat van de vorige bewoner. Dan kan je je jaarverbruik aan ons doorgeven en kunnen wij het aanpassen.

Groeten van Tanja

Reageer