Beantwoord

Fout bij bestellen Windtegoed?

• 5 januari 2017
  • 8 reacties
  • 319 keer bekeken

Badge +2
ik probeer al enige dagen een windtegoed te bestellen, maar de bestelpagina geeft steeds foutmeldingen, zowel in edge als in IE 11. Kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juli 2017, 09:06

Goedemorgen MichelkPMake en JaapJ!

Vervelend dat deze kwestie nog voorkomt.

Ik wil dit dolgraag opgelost hebben, kunnen jullie mij voorzien van het volgende;

- Een screenshot van het volledige formulier van de pagina. (Wij kunnen hier dan uit opmaken of het gaat om een losse bestelling of een bestelling bij een contract)
- @MichelkPMake je kunt een screenshot van het wijzigen van geboortedatum naar mijn privé inbox sturen als je wilt.

Met deze informatie kan ik het veel sneller laten oplossen.

@JaapJ, is het uiteindelijk gelukt met het plaatsen van de Windtegoed bestelling?

Alvast dank voor jullie hulp!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Jaap,

Wat vervelend dat het niet lukt om Windtegoed te bestellen! Op welke stap van het bestelproces gaat het precies mis? En heb je wellicht een screenshot voor ons? Overigens kunnen wij uiteraard de bestelling ook voor je in orde maken als je even aangeeft hoeveel Windtegoeden je wil bestellen!

Groeten,

Natalia
Badge +2
na het invullen van de bestelpagina en ervolgens klikken op de bestelknop gaat het fout

Badge +2
overigens is het enige veld dat niet is ingevuld het veld geboortedatum. dit veld kan ook niet ingevuld worden
Vreemd, zo'n foutmelding hebben we nog niet eerder gezien. Wij gaan uitzoeken wat er precies mis gaat.

Groeten,

Natalia
Badge +2
En is er al nieuws over de foutmelding?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jaap, de technische dienst is er nog niet achter wat er precies fout gaat. Als we vanuit hier windtegoeden proberen te bestellen lukt het namelijk wel.

Groeten van Tanja
Ik probeerde net ook een bestelling te doen en krijg dezelfde foutmelding. Ook in dit geval geeft het overzicht NaN's bij de geboorte datum. Deze kan ik niet veranderen naar mijn echte geboorte datum.

Info:
Systeem: Mac OSX 10.11.6
Browsers tesed: Safari Version 10.1.1 (11603.2.5) en Firefor 54.0.1 (64-bit)
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen MichelkPMake en JaapJ!

Vervelend dat deze kwestie nog voorkomt.

Ik wil dit dolgraag opgelost hebben, kunnen jullie mij voorzien van het volgende;

- Een screenshot van het volledige formulier van de pagina. (Wij kunnen hier dan uit opmaken of het gaat om een losse bestelling of een bestelling bij een contract)
- @MichelkPMake je kunt een screenshot van het wijzigen van geboortedatum naar mijn privé inbox sturen als je wilt.

Met deze informatie kan ik het veel sneller laten oplossen.

@JaapJ, is het uiteindelijk gelukt met het plaatsen van de Windtegoed bestelling?

Alvast dank voor jullie hulp!

Groeten van Giulia

Reageer