Beantwoord

Het verschil in opwek tussen week en maand overzicht

• 22 maart 2017
  • 4 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Het blijft toch een vreemd raadsel het verschil in opwek tussen week en maand overzicht.
Ben al bijna een jaar bezig met Daan (Qurrent) aan het communiceren over deze verschillende weergave week/maand, het ging een tijdje goed maar de laatste weken toch weer helemaal mis.

Voor alle duidelijkheid de plaatjes zijn gemaakt op woensdag 22 maart, 11:50 h. En heeft betrekking op maandag 20 maart 2017.
Opwek week = 0,40 kWh
Opwek maand = 9,60 kWh
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 april 2017, 12:33

Ik zie dat de data van je Qbox wel live bij ons binnenkomt. Als ik nu kijk in ons systeem zie ik om 12:31, laatste doorgegeven data 15-4-2017 12:31:15.

Ik heb dit zojuist aangekaart bij ons technische dienst. Heb je misschien een printscreen van de achterlopende data? Ik kan zelf niet meekijken in je app.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit is 15 minuten later dan de eerst opnamen.
Zie het verschil.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, ik heb Daan gevraagd om een update :)

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Tanja, Niet een beetje late reactie.
Overigens heb ik toch nog problemen met de app. De live weergave loopt zo'n 10/15 minuten achter.

Overigens jullie allemaal van Qurrent prettige paasdagen.
Reputatie 5
Badge +13
Ik zie dat de data van je Qbox wel live bij ons binnenkomt. Als ik nu kijk in ons systeem zie ik om 12:31, laatste doorgegeven data 15-4-2017 12:31:15.

Ik heb dit zojuist aangekaart bij ons technische dienst. Heb je misschien een printscreen van de achterlopende data? Ik kan zelf niet meekijken in je app.

Groeten van Tanja

Reageer