Beantwoord

Hoe worden mijn Windtegoeden berekend?

• 5 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 196 keer bekeken

Dat een goed initiatief zoals Windtegoed zoveel vragen oproept is toch wel jammer. Zelf moest ik er zelf achteraan om de na verlenging beloofde tegoeden ook daadwerkelijk bijgeschreven te krijgen. Nu zie ik op mijn jaarafrekening dat er maar 8 windtegoeden worden meegerekend, terwijl ik er toch echt 13 heb! Hoe kan dit?
Wel jammer, dit zou niet moeten gebeuren.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 7 augustus 2018, 14:14

Hoi Florian,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp de verwarring, ik heb je jaarnota erbij gepakt en op de eerste pagina staat dat je beschikt over 13 Windtegoeden en op de specificatie pagina van het Windtegoed zelf staat meerdere malen genoteerd 8 Windtegoeden.
Dit is een lay-out fout en wij zijn bezig hier een oplossing voor te vinden. Je beschikt inderdaad over 13 Windtegoeden en deze zijn ook allemaal op de specificatie meegenomen, echter is het zo dat 4 Windtegoeden pas in zijn gegaan op
18-05-2018. De opwek van deze windtegoeden is dus berekend aan de hand van de ingangsdatum.

Ik hoor het graag als er nog vragen zijn en wens je verder een fijne dag toe.

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi Florian,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp de verwarring, ik heb je jaarnota erbij gepakt en op de eerste pagina staat dat je beschikt over 13 Windtegoeden en op de specificatie pagina van het Windtegoed zelf staat meerdere malen genoteerd 8 Windtegoeden.
Dit is een lay-out fout en wij zijn bezig hier een oplossing voor te vinden. Je beschikt inderdaad over 13 Windtegoeden en deze zijn ook allemaal op de specificatie meegenomen, echter is het zo dat 4 Windtegoeden pas in zijn gegaan op
18-05-2018. De opwek van deze windtegoeden is dus berekend aan de hand van de ingangsdatum.

Ik hoor het graag als er nog vragen zijn en wens je verder een fijne dag toe.

Groet,
Serena

Reageer