Beantwoord

Is mijn bestelling windtegoed verwerkt?

  • 14 december 2016
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Ongeveer een maand geleden heb een extra windtegoed bestelt. Hoorde toen niets. Met de klantservice gebeld en vertelde mij dat er een storing was en dat binnen twee weken geregeld is.

Twee weken zijn nu voorbij en nog niets gehoord.

Wie weet meer ?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 december 2016, 10:17

Hoi Floor,

Ik zie dat je inmiddels gisteren de bevestiging hebt ontvangen van je windtegoed :)

Vanaf 3-1-2017 is dit extra windtegoed inzichtelijk via Mijn Energie en de app.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Ik denk de klantenservice, dus die zou ik nogmaals bellen en vragen hoe het zit.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Floor,

Ik zie dat je inmiddels gisteren de bevestiging hebt ontvangen van je windtegoed :)

Vanaf 3-1-2017 is dit extra windtegoed inzichtelijk via Mijn Energie en de app.

Groetjes, Tanja

Reageer