Beantwoord

Juiste gegevens m.b.t. windtegoeden

• 9 december 2017
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Eerder hebben we al andere problemen aangekaart bij Qurrent. Niet altijd bevredigend antwoord gekregen. Nu het volgende probleem:
Al tijden krijgen wij op de app te zien hoe sterk de wind is, maar vanaf 2 juni, sinds onze verhuizing, hebben onze 10 windtegoeden 0,00 opgewekt (!?). Desondanks staat erbij dat wij 100% van ons geschatte jaarverbruik hebben opgewekt. Al diverse malen gebeld (steeds met ultra lange wachttijden; iedere keer een bandje dat het drukker is dan normaal) en laatst (15/11) een e-mail gestuurd met vraag om uitleg. Op de website staat dat wordt gestreefd naar antwoord[u] binnen een week. In het antwoordmailtje wordt gesproken over twee weken. Inmiddels is het ruim 3 weken, maar een antwoord heb ik nog steeds niet. Qurrent wil graag groot worden via voetbalsponsoring, maar zorg eerst eens dat de lopende zaken op orde zijn. Ik ben nog steeds voorstander van het gedachtengoed, maar steeds weer dit soort ergernissen maakt dat ik geneigd ben toch maar een andere energie-leverancier te zoeken.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 12:46

Hallo Hendrik,

Bedankt voor je geduld! De Windtegoeden zijn inmiddels inzichtelijk voor je gemaakt.
Ik wens je een prettige dag toe.

Groet, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Hendrik J,vanderZaan,

Wat vervelend dat de opwek van het windtegoed niet zichtbaar is. Het is inderdaad erg druk, goed dat je ons hier gevonden hebt. Ik heb je mail erbij gepakt en mijn collega's verzocht het windtegoed weer zichtbaar te maken. Mocht het binnen 10 werkdagen niet opgelost zijn, geef ik je sowieso een update.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hendrik J. dan der Zaan,

Even een update vanuit onze kant. Het windtegoed zichtbaar maken is nog in behandeling bij de technische afdeling. Zodra het is opgelost ontvang je bericht van ons.
Bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Hendrik,

Bedankt voor je geduld! De Windtegoeden zijn inmiddels inzichtelijk voor je gemaakt.
Ik wens je een prettige dag toe.

Groet, Nina

Reageer