Beantwoord

Lange wachttijd verwerking gegevens

• 25 april 2017
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Badge
Inmiddels is er al weer een aantal maanden verstreken inzake het niet correct werken van de terug levering door zonnepanelen in mijn app en de registratie van verbruik versus opwek.
Tevens heb ik enige tijd geleden gevraagd waarom mijn contractgegevens nog steeds niet zijn bijgewerkt met het recent aangeschafte windtegoed.
Iedere keer komt hetzelfde antwoord: we hebben het zo druk.
Maar zonder dit vervelend te bedoelen, dat weten we zo langzamerhand wel, maar wanneer komt er nu eens actie!
Ik begrijp niet zo goed waarom er nu al dit soort doorlooptijden zijn en de klantenservice met "afhoud-antwoorden" iedereen probeert zoet te houden. Zeker gelet op de recente gebeurtenissen om sponsoring aan te wenden om te groeien; maar hoezo groeien, Qurrent loopt nu al achter de feiten aan.
Alle antwoorden die door de klantenservice worden gegeven zijn geen oplossing, maar een actie om tijd te winnen. Maar tijd winnen doe je dan om uiteindelijk een antwoord te geven op de vraag.
Maar daar zit ook het probleem bij Qurrent, overigens al meerdere malen aangegeven:
Er wordt nooit meer teruggekomen op uitstaande vragen, dus is het echt zoethoud politiek.

Ooit heb ik naar Qurrent aangegeven dat als men Nederlandse Energiemaatschappij - achtige trekjes gaat vertonen, dit funest zal zijn voor het vertrouwen van de klanten en leden van de coöperatie. Mij werd toen verzekerd dat dit nooit zal gebeuren.................

Qurrent zouden jullie aub orde op zaken kunnen gaan stellen, uitbreiding van personeel laten plaatsvinden op cruciale plekken (ICT) binnen de organisatie, stoppen met denken dat kletspraat antwoorden niet als zodanig worden herkend door klanten en daadwerkelijk opvolging gaan geven aan openstaande vragen van klanten.

Natuurlijk zou ik op kunnen stappen als klant en lid, maar dat vind ik persoonlijk te makkelijk, daar ik helaas nog zo idealistisch ben dat ik denk dat het tij wel zal keren; ach ja ik weet het ............
Inmiddels hoor ik natuurlijk wel beter te weten na het enorme dieptepunt van vertrouwen door het gestarte sponsorschap van Feyenoord en de hardleerse uitleg van Qurrent dat dit goed is voor de groei ???? En zou dit zo zijn, die groei kan men intern totaal niet aan.
Met groeien komt ook de verantwoordelijkheid om zorgvuldig om te gaan met de klanten en niet alleen maar even "binnen te tikken" (o jee, gebruik ik toch nog een voetbalterm).
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 26 april 2017, 17:28

Hoi Arno,

Het klopt dat je het windtegoed nog niet ziet. Het recent aangeschafte windtegoed is gestart op 18-3-2017 en wekt sindsdien energie op. Dit wordt geregistreerd en genoteerd, alleen is het nu niet zichtbaar. We hebben geconstateerd dat meerdere mensen dit hebben en onze technische dienst heeft onderzocht wat de oorzaak is van het probleem. Die zijn nu druk bezig om alles weer inzichtelijk te maken.

We zijn bij de klantenservice zeker niet bezig om tijd te rekken, we hebben alleen op dit moment geen zicht op wanneer de windtegoeden weer inzichtelijk zijn. Het is een technisch probleem en zijn afhankelijk van andere afdelingen. Zodra wij weten wanneer het verholpen is communiceren we dat direct naar iedereen. We willen natuurlijk iedereen zo snel mogelijk goed nieuws brengen!

Je hebt gelijk wat betreft de groei, deze moet uiteraard ook intern gebeuren. Dat gebeurd ook, niet alleen bij de klantenservice maar ook bij ICT. Daar laten wij geen gras over groeien (kon het niet laten ; ) )

Wat betreft je Qbox en Solar weet ik niet precies hoe het zit. Ik heb dit gevraagd aan mij Qbox collega, die komt er uiterlijk volgende week bij je op terug.

We doen allemaal enorm ons best iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen en ik hoop dat we je snel tevreden kunnen stellen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Arno,

Het klopt dat je het windtegoed nog niet ziet. Het recent aangeschafte windtegoed is gestart op 18-3-2017 en wekt sindsdien energie op. Dit wordt geregistreerd en genoteerd, alleen is het nu niet zichtbaar. We hebben geconstateerd dat meerdere mensen dit hebben en onze technische dienst heeft onderzocht wat de oorzaak is van het probleem. Die zijn nu druk bezig om alles weer inzichtelijk te maken.

We zijn bij de klantenservice zeker niet bezig om tijd te rekken, we hebben alleen op dit moment geen zicht op wanneer de windtegoeden weer inzichtelijk zijn. Het is een technisch probleem en zijn afhankelijk van andere afdelingen. Zodra wij weten wanneer het verholpen is communiceren we dat direct naar iedereen. We willen natuurlijk iedereen zo snel mogelijk goed nieuws brengen!

Je hebt gelijk wat betreft de groei, deze moet uiteraard ook intern gebeuren. Dat gebeurd ook, niet alleen bij de klantenservice maar ook bij ICT. Daar laten wij geen gras over groeien (kon het niet laten ; ) )

Wat betreft je Qbox en Solar weet ik niet precies hoe het zit. Ik heb dit gevraagd aan mij Qbox collega, die komt er uiterlijk volgende week bij je op terug.

We doen allemaal enorm ons best iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen en ik hoop dat we je snel tevreden kunnen stellen.

Groeten van Tanja

Reageer