Beantwoord

Mijn aantal windtegoeden kloppen niet?

• 8 februari 2017
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Wij zijn sinds 19 januari 2017 klant bij Qurrent. Het is een twee jarig contract met 3 windtegoeden. Wij hebben aanvullend 15 windtegoeden aangeschaft. Dit contract is 3 februari 2017 ingegaan. In het contractenoverzicht van "mijn profiel" staat alles correct weergegeven.
Ik zie de resultaten van de van de 3, maar niet van de 18 windtegoeden terug in de app en in het Dashboard.
Willen jullie dit alsnog aanpassen?
Graag eens reactie.

Ik heb meerdere emails via een directe email gestuurd. Ook al meer dan 2 weken geleden.
En ook in de community, waar ik ook al in 5 dagen geen reactie op gekregen heb van een van de moderators. Zelfs een direct bericht aan Dennis heeft niet gewerkt
Contact met de klant zou iets actiever mogen zijn.
Sorry, maar ik had dit niet verwacht toen wij voor Qurrent kozen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 februari 2017, 16:08

Hoi Jan,

Naar aanleiding van mijn eerdere bericht heb ik goed nieuws. De technische dienst geeft aan dat het is opgelost. Je zou nu alle 18 windtegoeden moeten zien in Mijn Energie.

Mocht je nog problemen ermee ondervinden hoor ik het graag.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

Naar aanleiding van mijn eerdere bericht heb ik goed nieuws. De technische dienst geeft aan dat het is opgelost. Je zou nu alle 18 windtegoeden moeten zien in Mijn Energie.

Mocht je nog problemen ermee ondervinden hoor ik het graag.

Groetjes, Tanja
Dat zelfde geldt voor mij ook. Ik had al 4 wind tegoeden en heb per verlenging van mijn contract 2 extra tegoeden erbij gekregen. Die zie ik echter niet op mijn overzicht terug komen!

Groeten Frans
Reputatie 3
Badge +7
Tanja,

Dank je wel voor je snelle reactie. Dit wordt zeer op prijs gesteld.
Ja, ik zie in Mijn Energie in het energieverbruik-overzicht dat de waarden verhoogd zijn.
Voor de eerlijkheid moet ik wel melden dat zij de waarden vanaf 19 januari met de factor 6 verhoogd hebben.
Wij zijn 19 januari klant geworden met 3 windtegoeden. Per 3 februari hebben we er 15 bijgekocht zodat wij vanaf die datum 18 windtegoeden hebben. Daarnaast weten we dat een aantal waarden in januari (rondom de stroomstoring) niet reëel zijn. Ook deze zijn dus met factor 6 vermenigvuldigd (zie bijgevoegd plaatje). Ik heb een bericht gezien dat in de loop van deze week de correcte waarden alsnog in de tabellen zullen worden ingelezen, zodat ik er vanuit ga dat dit automatisch wordt gecorrigeerd naar de juiste waarden.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Frans, ik zie dat jouw 2 windtegoeden ook niet zichtbaar zijn. Dit is door een iets ander technisch probleem dan Jan had. Hier wordt al aan gewerkt door onze technische dienst.

De opwek van de windtegoeden die je niet ziet wordt wel door ons geregistreerd en bijgehouden. Deze zullen wel op je jaarnota worden meegenomen.

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

Dat, dat klopt. Die worden inderdaad nog bijgesteld. Via deze pagina houden we iedereen op de hoogte: https://community.qurrent.nl/opwekken-4/waarom-zie-negatieve-opbrengst-mijn-windtegoeden-544

Groetjes, Tanja
Wij zijn sinds 19 januari 2017 klant bij Qurrent. Het is een twee jarig contract met 3 windtegoeden. Wij hebben aanvullend 15 windtegoeden aangeschaft. Dit contract is 3 februari 2017 ingegaan. In het contractenoverzicht van "mijn profiel" staat alles correct weergegeven.
Ik zie de resultaten van de van de 3, maar niet van de 18 windtegoeden terug in de app en in het Dashboard.
Willen jullie dit alsnog aanpassen?
Graag eens reactie.

Ik heb meerdere emails via een directe email gestuurd. Ook al meer dan 2 weken geleden.
En ook in de community, waar ik ook al in 5 dagen geen reactie op gekregen heb van een van de moderators. Zelfs een direct bericht aan Dennis heeft niet gewerkt
Contact met de klant zou iets actiever mogen zijn.
Sorry, maar ik had dit niet verwacht toen wij voor Qurrent kozen.
Ik kreeg behoren dat ik korting kreeg en geen windtegoed had gekregen hier heb ik niet mee ingestemd zeer onbetrouwbaar om op eigen houtje de afspraak te verbreken?

Hallo Qurrent dit was niet de afspraak. wat hadden de windtegoeden me opgeleverd tot nu toe?? en zonder mijn instemming gedaan.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi HJMvanGenuchten, volgens mij hebben wij elkaar telefonisch gesproken eergisteren over je contractomzetting en hogere welkomstkorting :)

Groetjes, Tanja

Reageer