Beantwoord

Mijn windopbrengst al een paar dagen hetzelfde aan in de app

• 19 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 275 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Hallo,....
Als ik op de app van Qurrent kijk zie ik al dagenlang de zelfde stand verschijnen, ondanks dat het bij het hellegatsplein al dagen windkracht 5 of meer staat te blazen, zie ik op mijn app het molentje wel draaien maar er komt geen kilowatje meer bij, al dagen niet.....
Waarom word de opbrengst van de 4 windmolens niet gewoon gekoppeld aan onze app met een bepaalde opbrengst per windtegoed?
Steeds vaker hoor ik in de reacties van Qurrent dat we alleen groen moeten denken en niet voor de opbrengst moeten gaan, maar zijn wij niet allen gelokt met "hoe harder het waait hoe groter de opbrengst van de windtegoeden?".
Daar wil ik dan ook wat van terug zien !
Of is het zo, hoe harder het waait hoe meer windmolens we kunnen plaatsen?
Graag duidelijkheid.

Groet Harry.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 21 augustus 2017, 16:57

Hoi H.J.Ploeg,

Zoals ik in deze topic schrijf, vond er bij ons een kleine storing plaats waardoor de opwek van je Windtegoed sinds 16 augustus zowel in MijnEnergie en de app niet zichtbaar was. Dit is inmiddels opgelost. Kun je nu actuele informatie zien in de app?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Moet mogelijk zijn hoewel er altijd een vertraging in de weergave is. Simpel gedacht gebeurt het ook met de slimmemeter.
Reputatie 3
Badge +6
Zeker weten John, maar we worden op deze manier gewoon besodemieterd , maar hier ga ik niet mee akkoord, als we duidelijke afspraken maken wat betreft hun stelling "meer wind meer opbrengst"wil ik dat terugzien en niet met kluitje het riet in gestuurd worden.
Zodra iemand voorzichtig een balletje opgooit, word er gelijk gereageerd met "u moet niet aan winst denken maar aan groen", zelf doen ze het tegenovergestelde denk ik.!

Bedankt voor uw reactie overigens...
Groet Harry.
Hoi H.J.Ploeg,

Zoals ik in deze topic schrijf, vond er bij ons een kleine storing plaats waardoor de opwek van je Windtegoed sinds 16 augustus zowel in MijnEnergie en de app niet zichtbaar was. Dit is inmiddels opgelost. Kun je nu actuele informatie zien in de app?

Groeten,

Natalia
Reputatie 3
Badge +6
Hallo Natalia, zowel op m'n laptop, als in de app helemaal in orde....
Bedankt hoor.

groet Harry
Reputatie 2
Badge +8
Graag gedaan, Harry!

Groeten van Natalia en Giulia

Reageer