Beantwoord

Mijn Windtegoed is niet zichtbaar in Mijn Energie.

Ik heb sinds 25 augustus Windtegoed, maar zie nog geen opbrengst verschijnen in m'n Qurrent Dashboard. Waait het niet in Zeeland?

Gr, Rob
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 november 2018, 10:15

Hoi @Leqolb,

Je Windtegoed is zichtbaar in Mijn Energie!
Je kunt de opwek zien onder je energieverbruik.

Het percentage op je dashboard blijft wel op 0 staan. Dat komt omdat je een oude meter hebt die we niet kunnen uitlezen, dus hebben we niet je verbruik in Mijn Energie staan.

Als je dit wel zou willen, dan kun je zelf de meterstanden handmatig invoeren. Dan kun je ook je verbruik in de grafiek bijhouden.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Groet, Joost

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +4
Hoi @Leqolb,

Dank voor je bericht, en welkom op de community!

Je Windtegoed loopt wel gewoon, alleen dit is inderdaad niet zichtbaar in Mijn Energie.
Ik heb hiervoor een verzoek uitgezet. Zodra dit rond is hoor je van ons!

Groet, Joost

Update van moderator Julian 12-10-2018:

Helaas hebben we momenteel nog geen update over het weer zichtbaar maken van je Windtegoeden. Onze technische afdeling is hier momenteel nog mee bezig. Zodra het probleem is opgelost geven we dit natuurlijk gelijk aan je door.

Update van moderator Fokke 24-10-2018:

Ik ben er even achteraan gegaan voor je en ben met mijn collega tot de conclusie gekomen dat het moet worden doorgezet naar een ander afdeling. Dat heb ik zojuist gedaan, maar dat kan helaas nog heel even duren. Excuses daarvoor.
Reputatie 1
Badge +4
Hoi @Leqolb,

Je Windtegoed is zichtbaar in Mijn Energie!
Je kunt de opwek zien onder je energieverbruik.

Het percentage op je dashboard blijft wel op 0 staan. Dat komt omdat je een oude meter hebt die we niet kunnen uitlezen, dus hebben we niet je verbruik in Mijn Energie staan.

Als je dit wel zou willen, dan kun je zelf de meterstanden handmatig invoeren. Dan kun je ook je verbruik in de grafiek bijhouden.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Groet, Joost
Hallo Joost,

Bedankt voor je bericht. Helaas kan ik m'n energieverbruik niet inzien. Krijg foutmelding:

Er is iets mis gegaan

Sorry, deze pagina is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens.

Beetje jammer dat het niet optimaal functioneert. Zou graag meer Windtegoeden kopen, maar op deze manier krijg ik er geen vertrouwen in.

Groet,
Rob
Reputatie 1
Badge +5
Hoi @Leqolb,

Het is vandaag een bekend probleem helaas. Er wordt aan gewerkt en het zou vanavond of morgen weer verholpen moeten zijn.

Groet,

Fokke
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Leqolb,

Het probleem zou verholpen moeten zijn.
Kan je inmiddels in je energiegrafieken kijken of krijg je nog steeds de foutmelding te zien?

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen