Beantwoord

Na verlenging van het contract nog geen windtegoed ontvangen?

• 20 april 2017
  • 7 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik zou tweeenhalf maand geleden mijn windtegoed ontvangen naar aanleiding van verlenging van het contract. Echter zie ik nog steeds 0 in mijn energie en in de app. Wanneer is dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juni 2017, 15:25

Dit klopt Oeken,

Jouw twee Windtegoeden zijn actief per ingangsdatum 13 mei 2017, dus ook geldig tot en met 13 mei 2022.

Je kunt zelf aangeven of je wilt dat de technische dienst dit eerder laat ingaan, dan zal ook de einddatum worden vervroegd.

Ik hoor het graag van je of de datum zo wilt laten staan, of dat je het wilt aanpassen naar 12 februari 2017.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Oeken,

Zojuist heb je een automatisch mail van ons ontvangen over het gratis windtegoed bij de verlenging. Deze email kan je als niet verzonden beschouwen. Onze technische dienst is bezig met het inzichtelijk maken van je gratis windtegoed.

Groetjes, Tanja
Hallo Tanja,

Ik heb inmiddels de email als niet verzonden beschouwd. Rest mijn vraag hoe lang is jouw technische dienst nog bezig is om mijn windtegoeden inzichtelijk te maken.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Oeken,

Ik heb helaas nog geen concrete datum gekregen van onze technische dienst, maar ik heb hun zojuist vriendelijk toch zeer dringend gevraag het zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes, Tanja
Mijn windtegoeden zijn allebei zichtbaar 🆒

Echter is de opwek slechts vanaf 14 mei geadministreerd volgens mijn energie. Wat gebeurd er met de opwek van 12 februari tot en met 13 mei?
Reputatie 2
Badge +8
Dit klopt Oeken,

Jouw twee Windtegoeden zijn actief per ingangsdatum 13 mei 2017, dus ook geldig tot en met 13 mei 2022.

Je kunt zelf aangeven of je wilt dat de technische dienst dit eerder laat ingaan, dan zal ook de einddatum worden vervroegd.

Ik hoor het graag van je of de datum zo wilt laten staan, of dat je het wilt aanpassen naar 12 februari 2017.

Groeten van Giulia
Hallo Giulia,

Ik wil het graag laten aanpassen per 12 februari 2017.

Bij voorbaat dank!
Hallo Giulia,

Ik wil het graag laten aanpassen per 12 februari 2017.

Bij voorbaat dank!

Dag Oeken,

Dankjewel voor je reactie. Wij zullen deze datum zo spoedig mogelijk voor je wijzigen.

Groetjes, Lisa

Reageer