Beantwoord

Stilzwijgende wijziging voorwaarden windtegoed?

Naar aanleiding van mijn eigen negatieve ervaringen met Windtegoed en berichten van andere Qurrent-klanten op dit forum ben ik toch maar eens in de voorwaarden van dit product gedoken. Tot mijn verbazing dateert de huidige versie van de Windtegoed-voorwaarden van 1 maart 2017. Voor zover ik kan nagaan heeft Qurrent mij als consument niet actief geïnformeerd over deze wijziging van de voorwaarden, terwijl dit wettelijk wel verplicht is. Ik heb hier in elk geval geen e-mail of brief over ontvangen en zelfs op qurrent.nl bij de nieuwsberichten is hier niets over te vinden.

Op dit moment heb ik daarom twee vragen:

1) Heeft Qurrent haar klanten inderdaad niet actief geïnformeerd over de gewijzigde windtegoed voorwaarden en zo ja waarom niet? Zijn jullie voornemens om dit alsnog te doen? Indien er wel communicatie over de wijziging heeft plaatsgevonden en ik dat dus gemist heb; via welk kanaal is dat gegaan en kan ik hier een kopie van krijgen?

2) Kunnen jullie inzichtelijk maken welke wijzigingen er zijn doorgevoerd per 1 maart 2017?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 28 juni 2017, 15:34

Hoi Michiel,

Het klopt dat het bestand met de voorwaarden een opfrisbeurt heeft gekregen, de voorwaarden zijn niet inhoudelijk gewijzigd maar de teksten in de voorwaarden zijn duidelijker beschreven en de huisstijl is aangepast.
Dit is de reden waarom wij dit niet gecommuniceerd hebben naar onze klanten.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Michiel,

Het klopt dat het bestand met de voorwaarden een opfrisbeurt heeft gekregen, de voorwaarden zijn niet inhoudelijk gewijzigd maar de teksten in de voorwaarden zijn duidelijker beschreven en de huisstijl is aangepast.
Dit is de reden waarom wij dit niet gecommuniceerd hebben naar onze klanten.

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen