Voor de ALV - Windtegoed in stapjes naar beneden bijgesteld. Worden wij bedonderd?

Op 31 december 2017 schreef ik:

Je vraag via Qurrent.nl:
Hallo, Sinds mei 2016 heb ik 'windtegoed'. Ik houd wekelijks mijn energieverbruik bij en uiteraard hoort daarbij ook de stand van het windtegoed. In het afgelopen jaar blijkt nu al dat tot 3 maal toe, het windtegoed naar beneden is bijgesteld. Op 9 april 2017 was mijn windtegoed 1.984,57, op 16 april gaf de app plotseling het getal 852,27. De teller liep weer op tot 3 september (1.618,44). De week daarna was de stand weer bijgesteld op 1.210,87. Deze week is het voor de 3e keer mis, de teller ging van 2.218,27 naar 1.917,16. Hoe kan dat?

Ondertussen zitten we al dik in 2018 en ik heb nog steeds geen antwoord en wat erger is, mijn windtegoed is de afgelopen maanden alweer 2 keer naar beneden bijgesteld.

Op de ALV hoor ik graag het antwoord

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Albert,

Dankjewel voor je bericht.

Om jouw vraag te beantwoorden verwijs ik je graag naar dit, dit en dit topic. In deze topics zijn de wijzigingen in de opbrengst besproken.

Op 11 oktober 2017 hebben we een windtegoed bijeenkomst gehad en het verslag daarvan vind je hier.

Mocht je hier nog vragen over hebben, kan je deze uiteraard stellen op de ALV 🙂

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen