Waar is mijn gratis windtegoed van de aanmelding?

• 11 februari 2018
  • 11 reacties
  • 250 keer bekeken

In februari 2017 werd ik klant bij Qurrent en kreeg daarbij gratis windenergie, helaas zie ik nergens waar dit is bijgeschreven, ik denk dan ook dat er iets mis gaat, of zie ik dat verkeerd?

11 reacties

Je ziet het niet verkeerd het is heel gewoon bij QURRENT bij mij het zelfde ondanks regelmatig contact
het laatste 3weken geleden werd mij beterschap beloofd maar helaas nog steeds hetzelfde 2 in plaats van 4.ze zij nog steeds ziek en ik denk dat het ook niet beter word.
Hendrik Rijken
Jammer, ik voel mij heel erg op het verkeerde been gezet bij mijn aanmelding, er is mij destijds beloofd, dat ik zowel een gratis overstap als gratis windtegoed zou krijgen en nu blijkt het anders, hier maken jullie geen vrienden mee, duidelijkheid is beter, als mij dat was verteld dan had ik nog die paar maanden gewacht en had ik gewoon de windtegoeden gekregen. geen overstap boete. Het ergste is nog dat jullie jongeren op straat laten die langs de deur gaan, niets op tegen hoor waren ook heel aardige gasten die mij dus verkeerd voorgelicht hebben
Rekenen blijft moeilijk bij QURRENT ik heb vanaf 1Jan. 4windt tegoeden 3 bij verlengen en 1 aan gekocht wanneer wordt het eens correct ingevoerd.
toch nog een vriendelijk goed Hendrik Rijken
Petra die windtegoeden stellen niets voor het heeft het afgelopen jaar bij mij 31.07euro opgeleverd voor de drie jaar maar het moet wel correct aangegeven worden dat krijgen ze niet voormekaar.
met groeten Hen drik
Er is mij bij verlenging weer een windtegoed maar ik begrijp dat men zegt dan men doet iets anders is het blijft een puinhoop bij Qurrent mijn windtegoeden staan na bijna 14 maanden nog steeds op 2 na alle beloften .
Hendrik Rijken
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Hendrik,

Als bij de laatste verlenging je een windtegoed is toegezegd dat zullen we deze uiteraard toevoegen, om dit te kunnen nagaan heb ik zojuist het telefoongesprek opgevraagd. Het derde windtegoed zou binnenkort zichtbaar moeten worden in Mijn Energie. Zodra ik een update heb kom ik er op terug!

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Petra,

Welkom op onze community!

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt, en zie in je contract dat je bij je aanmelding een Groene Cheque hebt gekregen. Dit houdt in dat wij de mogelijke boete van je vorige leverancier volledig gaan vergoeden, maximaal € 250,-. Hierbij zit geen gratis Windtegoed.

@HendrikRijken: Jij hebt in totaal 3 Windtegoeden. Daarvan zijn er maar 2 zichtbaar op je nota. Zoals echter te zien is op pagina 9, heb je in totaal 728 kWh opgewekt met Windtegoeden. Dat betekent dat de weergave van het aantal Windtegoeden niet in orde is, maar de opwek van de 3 Windtegoeden daadwerkelijk wordt geregistreerd en verrekend.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hallo,

@Hendrik
Je geeft aan dat jij inmiddels vier windtegoeden hebt. Ik heb dit gecontroleerd en kan drie windtegoeden vinden.
Bij jouw eerste verlenging heb jij één windtegoed ontvangen, bij jouw tweede verlenging heb jij één windtegoed ontvangen en je hebt er een gekocht per 20 januari 2017. Bij jouw laatste verlenging zat geen windtegoed inbegrepen. Mocht ik toch een windtegoed over het hoofd hebben gezien, verneem ik het graag.

@Petra
Ik vind het vervelend dat er door een verkoper iets anders aan je verteld is en namens Qurrent bied ik je hiervoor mijn excuses aan. Echter staat er in jouw contract duidelijk vermeld dat er sprake is van een Groene Cheque en niet van gratis windtegoed.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hendrik,

Inmiddels zijn er drie windtegoeden zichtbaar in Mijn Energie.

Groet,
Tessa
Dank je wel voor je reactie, maar dat is toch heel erg, dat is zieltjes binnen halen en dan laten stikken?
Hendrik, dat i inderdaad niet veel, maar het gaat mij meer om het principe, je gaat iets aan op basis van wat je word verteld en voorgeschoteld, en dat steekt mij heel erg.

Reageer