Vraag

Waar is mijn windtegoed?

• 21 maart 2018
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste Qurrent,

Afgelopen zomer heb ik telefonisch verlengd en ik zou daar een windtegoed bij krijgen. Helaas kan ik niet zien dat die daadwerkelijk iets aan het doen zijn -> de kWh staat op 0.
In de tussentijd ben ik verhuisd en binnenkort verhuis ik weer. De windtegoeden staan oorspronkelijk twee adressen geleden. Krijg ik dan nog steeds kWh die ik heb opgewekt, ook als ik op een ander adres woon dan waarvoor ik toen windtegoed heb afgesloten? Ik heb geen idee wat de nieuwe bewoner voor energieleverancier heeft namelijk en het zou zonde zijn als ik er maar 1 maand plezier van heb gehad...

Met vriendelijke groet,
Pauline Smit

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Pauline,

Allereerst welkom op de community! 🙂

Ik zie dat in onze administratie voor de nota's het windtegoed netjes is meeverhuisd naar de nieuwe woning en deze zal ook meeverhuizen naar de komende nieuwe woning. Het windtegoed is van jou, dus de nieuwe bewoners van jou oude huis, kunnen hier geen gebruik van maken 😉 Hij lijkt echter in Mijn Energie te zijn blijven hangen op jou oude adres. Ik ga het verzoek uitzetten hem te verhuizen naar je aankomende nieuwe adres. Zodat je de opwek kan inzien in Mijn Energie.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Pauline,

Je windtegoed is in Mijn Energie verhuisd naar je nieuwe adres.

Groet,
Tessa

Reageer