Beantwoord

Waar staan mijn windtegoeden?

• 14 januari 2018
  • 10 reacties
  • 276 keer bekeken

Wanneer geeft hij aan hoeveel kw. mijn aandeel is in het opwekken van windmolenstroom
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 17 januari 2018, 11:38

Hoi DanielBoelhouwer,

Welkom op de community! Ik heb je contract even opgezocht en zie dat je we je opzegboete van de vorige leverancier vergoeden. Je hebt dus helaas geen windtegoeden. Je zou deze natuurlijk wel bij kunnen kopen.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi E. Rib,

Zie je de verschillen nog steeds tussen Mijn Energie en de app?

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +8
Hallo E.Rib,

Bedankt voor je geduld.
Zie je in Mijn Energie en in de app nog steeds verschillende opwek terug? Zie je bij beiden nog steeds dezelfde startdatum (7-8-2017)?
We horen graag van je. Hopelijk kunnen we zo sneller achterhalen wat er hier aan de hand is.

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +9
Hoi E. Rib,

Wij zijn nog bezig om dit voor je op te lossen, zodra we een update hebben hoor je van ons!

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi E. Rib,

Bedankt voor het maken van de screenshots. Mijn collega heeft dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben, hoor je van ons!

Groet,
Tessa
In het mobiele app is zichtbaar het totale opgewekte x aantal KW en het opgewekte x aantal procent van het jaarverbruik.
En op het website dashboard is alleen opgewekte x aantal procent van het jaarverbruik zichtbaar, dus wat in procent aangegeven wordt op het website en in de app wijken van elkaar af.
Ik zal een screenshot bijvoegen.
Ik kan overigens mijn energieverbruik via de website dashboard niet inzien.

Met vriendelijke groet,

E Rib
(screenshots zijn genomen op 22-01-2018

Reputatie 3
Badge +8
Hallo E Rib,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Op het verbruiks- en kostenoverzicht wordt alleen gekeken naar informatie van de slimme meter. Het Windtegoed staat hier los van!
Waarin zit het verschil tussen Mijn Energie en de App?
Gaat het om de totale opwek, het percentage of de opwek per dag?
Als je screenshots bijvoegt van zowel Mijn Energie en de app, dan kunnen we hiermee verder op onderzoek uit!

Groet, Nina
Mijn opgewekte windtegoed zie ik niet op het 2maandelijks verbruik overzicht.
En op het website en in de app wijken de opgewekte windenergie van elkaar.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Daniel,

Bedankt voor je bericht.
Ik vind het vervelend als er aan de deur is gesproken over een combinatie van Windtegoed en Groene Cheque. Dit is helaas niet iets wat ik kan controleren of wat zwart op wit staat.
Je hebt op 27 maart 2017 de contractbevestiging ontvangen waarin enkel wordt gesproken over Groene Cheque, en geen sprake is van Windtegoeden. Vanaf 27 maart had je 14 dagen bedenktijd waarin het mogelijk was om een contract aan te passen of kosteloos te annuleren.
Omdat we in deze periode geen vragen of verzoeken van je hebben ontvangen, is dit Groene Cheque contract bindend en actief.

Groet, Nina
Hallo Jeroen,

Ik had een leuk energie contract tot de colporteur *** langs kwam.
Die wist mij over te halen voor het nemen van een Qurrent contract van 3 jaar met een deel van de windmolen, dat deel zou je dan minder betalen in je totaal verbruik en de overstapboete zou volledig vergoed worden. Dat was beter dan ik had.
Maar nu ga jij mij vertellen dat ik voor dat deel windmolentegoed niet in aanmerking kom vanwege de overstapboete.
Ik vind dit niet kloppen omdat ik het contract genomen heb voor de overstapboete en dat stukje windmolen dat mij deed beslissen om over te stappen.

Met vriendelijke groet
Daniél Boelhouwer

Moderator Nina: *** in plaats van privacygevoelige informatie. Deze informatie is bekend bij de moderators.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi DanielBoelhouwer,

Welkom op de community! Ik heb je contract even opgezocht en zie dat je we je opzegboete van de vorige leverancier vergoeden. Je hebt dus helaas geen windtegoeden. Je zou deze natuurlijk wel bij kunnen kopen.

Groet,

Jeroen

Reageer