Beantwoord

Waar zijn mijn windtegoeden na mijn verhuizing?

• 5 februari 2018
  • 6 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik ben de (trotse) eigenaar van 4 'windeenheden'. Na mijn verhuizing afgelopen augustus zijn deze verdwenen uit mijn overzicht, maar nog wel zichtbaar in de app. De hoeveelheid opgewekte energie in de app wisselt sterk (de informatie hierover staat al in een ander topic).
Wanneer wordt mijn opgewekte windenergie weer zichtbaar via mijn dashboard?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 maart 2018, 12:51

Hoi Henriette,

Bedankt voor je geduld! De Windtegoeden zijn voor je verplaatst en kun je inmiddels terugvinden onder je nieuwe adres in Mijn Energie.
Een fijn weekend gewenst!

Groet, Nina
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henriette,

De windtegoeden hingen in Mijn Energie nog onder jouw oude adres. Ik heb het verzoek bij ons technische afdeling uitgezet om ze te verplaatsen.
Verder staan ze in onze administratie wel goed, dus bij een eventuele jaarnota wordt het correct verwerkt.

Groet,
Tessa
Dag Tessa,
Dank voor je reactie! Ze staan nog steeds niet bij mijn overzicht. Wél fijn om te weten dat het in de administratie goed zit. Maar het zou zo leuk zijn om het zelf ook een beetje in de gaten te kunnen houden.
Groet,
Henriëtte
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henriëtte,

Het staat nog uit bij onze technische afdeling, maar zodra wij melding krijgen dat ze verplaatst zijn, laten wij het meteen weten!

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Henriette,

Bedankt voor je geduld! De Windtegoeden zijn voor je verplaatst en kun je inmiddels terugvinden onder je nieuwe adres in Mijn Energie.
Een fijn weekend gewenst!

Groet, Nina
Beste @Nina van Qurrent ,
Zou je mijn windtegoed ook bij het juiste adres willen toevoegen?
Ik vind dat ook een stuk overzichtelijker.

Bedankt!
Reputatie 2
Badge +5
Hi KirstenFranken,

Geen probleem, gaan we voor je regelen! Ik maak een taak aan voor de juiste afdeling, je krijgt nog van ons hierover te horen.
Groetjes,
Nathan

Reageer