Vraag

Waarom geen gegevens meer via internet van de windtegoed?

• 6 maart 2018
  • 9 reacties
  • 175 keer bekeken

Badge +4
In log in via internet bij qurrent en tot mijn stomme verbazing is alles weg dus 0% in het windtegoed gedeelte. In logde in vanwege dan de app voor de zoveelste keer op mijn andriod system is vast gelopen.
Deze perikelen zijn begonnen in de tijd dat jullie op nieuwe servers zijn overgegaan. Wat ik ondervind is te snelle servers tegen te langzaam qurrent programma. Hoe kom ik hier bij met mijn oude laptop van 2000 (ja en doen het nog steeds) waar nog een 10 mb netwerk in zit gaat het prima geen problemen. Mijn Pc i7 me 8gb geheugen gaat het bijna nooit vlekkeloos om in te loggen

Ik hoop dat het zsm opgelost wordt

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Weet alleen dat afgelopen zondag de servers weer eens plat lagen ivm migratie o.i.d.
En naar mijn weten weer geen enkele mededeling hierover of zie ik iets over het hoofd.
Badge +4
Nou ik had 132 kwh nu niks meer 0% in mijn dashboard

Logisch dat mensen argwanend worden net op internet ook al andere mensen dat ze totaal geen vertouwen hebben in qurrent en na einde contract weg willen. Zegt genoeg denk ik

John v
Badge +3
Mijn energie website is niet of nauwelijks te bereiken
ik stond gisteren op 140% windtegoed ben benieuwd
of het gekort wordt.
Reputatie 5
Badge +14
Kijk nog een keer in dit topic; https://community.qurrent.nl/members/johnkemmer-123
Badge +4
die link werkt volgens mijn niet kom hier elke keer hier terug.

graag de juiste link!

John V
Reputatie 2
Badge +6
@John.v Je hebt een opbrengst van 0% gezien omdat de windtegoed opbrengsten weer zijn aangepast. Je zou nu weer (een lager) percentage moeten zien in het dashboard.
Badge +4
Hallo

geen juiste overzicht op de app van windtegoed vorige keer had ik 333 kWh en toen weer 87 kWh van de week had ik bijna 134 kWh en gisteren had ik nog steeds 134,7 Kwh (24%) en vanmorgen op eens weer een ander getal namelijk 107 kWh (21%)

Ben van mening dat we toch gesjoemeld wordt met de kWh van de windtegoeden.

er wordt niet duidelijk gezegd waar dit vandaan komt het ligt altijd aan anderen. Zo ook ik had 1 windtegoed besteld van mijn verjaardagsgeld. De betaling ging niet goed deze werd niet goed verwerkt door qurrent de betaling uit het internetbankieren gehaald na 10 minuten weer een nieuwe betaling gedaan voor 1 windtegoed en deze lukt.
Toen mijn grote verbazing waren de volgende dag was de 1 ste betaling toch gelukt raar want dit kon niet zoals qurrent site zei.
Toen gebeld naar qurrent lang in de wacht gestaan en gemeld dat ik maar 1 betaling had gedaan en gemeld wat er was gebeurt. Ja er werd moeilijk gedaan en ik werd overrompeld dat ik dit zo moest laten want het was zeer lastig om dit terug te draaien en u kan het makkelijk betalen enz.
Ik vond en vindt nog steeds dit een kwalijke manier van doen. Ik heb toch gezomerd 1 windtegoed terug te storten en deze mevrouw onder protest zou dit regelen en dit kon wel 14 dagen duren. Nou mevrouw ik zit nu al bijna een jaar te wachten op mijn geld.

Dus zo zie je maar je wordt van alle kanten op een rare onvriendelijke manier behandeld (zacht gezegd) door qurrent.

Qurrent het sta je goed als een leidinggevende overdag deze week contact zoekt met mij. En mij eens op een duidelijke manier gaat uitleggen hoe dit kan en excuse maak naar mij. Dit lijkt mij wel op zijn plaats langzamerhand.

mvg John V
Badge +4
Hallo

ben van de week als weer terug gezet van 134 naar 107 kWh windtegoed helaas had ik daar geen screenshot van.
Ik keek net naar mijn windtegoed sta ik op eens op 334 kWh en vorige

week ook al eens op 232 kWh
zie foto van 10 minuten geleden je wordt gewoon in het ooitje genomen ik blijf het zeggen.
Moeten ze de sponsoring er uit hebben van feyenoord ?

windtegoed is windtegoed het is erg vluchtig

gr John V
Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Graag verwijs ik je hiervoor naar dit topic.
Mijn collega Tanja heeft daar het volgende geantwoord:

Hoi allemaal! Ik wilde jullie vandaag laten weten dat we inderdaad weer de juiste data moesten inladen. Ik zie zojuist dat onze IT me te snel is af geweest en dit al heeft gedaan.

Mijn excuses dat de aankondiging achter af is. Ik ben druk bezig om meer duidelijkheid te krijgen hoe het staat met de automatische synchronisatie en alarmbel tool.

Bedankt voor al jullie berichten en alertheid!

Groet, Tanja

Groet,
Tessa

Reageer