Vraag

Waarom is mijn windtegoed niet zichtbaar in Mijn Energie?

• 23 januari 2018
  • 7 reacties
  • 313 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben al sinds oktober bezig om mijn windtegoeden in te zien op de site. Ik had 1 windtegoed. Daarna ben ik verhuist en ondertussen verlengt. Dus in totaal twee windtegoeden. Daarna telefonisch 7 windtegoeden gekocht. een prachtige actie van qurrent.
Tot op vandaag ontvang ik steevast om de twee weken een email dat jullie mijn probleem nog steeds niet hebben opgelost.
de vraag is: Wordt het opgelost? Zou graag zien dat de windtegoeden zichtbaar zijn, zodat ik het vertrouwen heb dat het goed gaat.
Kunt u er iemand opzetten die het wel regelt voor mij?
Alvast bedankt
groet Edwin

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Edwin,

Allereerst welkom op de community!

Ik ben er voor je ingedoken, maar ik zie dat een collega er al mee bezig is. Dus voor ik allerlei dingen ga aanpassen, ga ik het eerst verder voor je uitzoeken. Ik kan je nu dus niet meteen een antwoord geven, maar zal je volgende week verder informeren en zorgen dat de windtegoeden zichtbaar worden voor je.

Sorry dat het al zo lang duurt.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Edwin,

Even een update vanuit mijn kant.

Mijn collega heeft alles met betrekking tot het windtegoed rechtgetrokken in onze administratie, zodat het gegarandeerd goed gaat op de eerstvolgende jaarnota. Het verzoek om alles recht te trekken in Mijn Energie staat nog uit, maar ik ga er vanuit dat dit binnen twee weken goed staat. Ik hou het voor je in de gaten.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 15-02-2018
Het verzoek staat nog uit bij de technische afdeling. Ik hoop je hier snel over te kunnen berichten.
Reputatie 2
Badge +5
Hey Edwin,

Momenteel zijn onze collega's druk bezig om dit voor je op te lossen. Een oplossing is nabij, maar het een en ander moet geregeld worden.
Nog een klein beroep op je geduld, de oplossing is onderweg 😉.
Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Edwin,

Sorry dat het zo lang stil is geweest.
In principe staat alles nu goed in Mijn Energie. Ik kan het echter nog niet controleren, omdat ik een foutmelding krijg. Dit ben ik nu samen met de technische afdeling verder aan het uitzoeken.
Bedankt voor je geduld.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 16-04-2018
We zijn nog steeds aan het uitzoeken waarom wij een foutmelding krijgen. Ik hoop dat dit snel is opgelost.

Update van moderator Tessa 30-04-2018
Ik kan je helaas nog geen ander nieuws brengen. Ik krijg nog steeds een foutmelding te zien.

Update van moderator Tessa 14-05-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Ik hoop je hier snel over te kunnen berichten.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Edwin,

Helaas heb ik nog geen terugkoppeling. Ik heb nogmaals een reminder gestuurd.

Sorry dat het zo lang duurt.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Edwin,

We ondervinden nog steeds problemen met het openen van jouw contract. Waarschijnlijk kan jij het ook niet inzien in Mijn Energie.
We zijn dit nu dieper aan het uitzoeken, omdat het niet een doorgaans probleem is.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Edwin,

Kun jij inmiddels inzien of al jouw Windtegoeden ook zichtbaar zijn in Mijn Energie?

Groet,
Tomer

Reageer