Beantwoord

Waarom is mijn Windtegoed nog niet zichtbaar in de app?

• 2 januari 2018
  • 7 reacties
  • 276 keer bekeken

Hallo,
Ik heb windtegoed gekocht, maar deze is niet in de App zichtbaar.
Weet iemand hoe dit is op te lossen ?

icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 8 januari 2018, 10:17

Hallo Bart,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Vanaf 31 december heb je 10 Windtegoeden die energie voor je opwekken. In Mijn Energie zie ik dat er Windtegoed wordt geregistreerd en dat de opwek zichtbaar is.
Zie je inmiddels wel Windtegoed opwek in Mijn Energie en in de App? Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Bart,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Vanaf 31 december heb je 10 Windtegoeden die energie voor je opwekken. In Mijn Energie zie ik dat er Windtegoed wordt geregistreerd en dat de opwek zichtbaar is.
Zie je inmiddels wel Windtegoed opwek in Mijn Energie en in de App? Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Hallo Nina,
Bedankt voor je reactie. Inmiddels werkt de app. Het valt me wel op dat het niet live te zien is, maar dagelijks wordt geupdate.
Maar ik las dat meer leden van de community dit hebben opgemerkt.
Groet, Bart
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bart,

Gelukkig zie je nu wel je windtegoed in de app 🙂

Het klopt dat het windtegoed niet live wordt bijgehouden. Wij delen de data die wij doorkrijgen van het windpark en daar zit een dag vertraging in.

Groet,
Tessa
Beste. Ook ik kan mijn windtegoed. Niet meer zien in de app.

Ook heb ik de q-box besteld maar nog niet ontvangen. Borg is al betaald en nu las ik dat ze niet meer leverbaar zijn?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @HMeijer,

Welkom op de Qurrent community.

Vervelend om te horen dat je je windtegoed niet meer terug kunt zien op de mobiele app van Mijn Energie.
Kun je misschien een screenshot sturen van wat je te zien krijgt in de app bij jouw windtegoeden? Je kan deze screenshot sturen naar 'vraag@qurrent.nl'. Zodra we de screenshot van je hebben ontvangen zullen we deze doorgeven aan onze technische afdeling in de hoop dat zij dit probleem kunnen verhelpen.

Het klopt inderdaad dat de Qbox niet meer te bestellen is. We wachten momenteel wel nog op een laatste levering van onze leverancier en sturen deze Qboxen gelijk door naar de klanten met een bestelling zodra ze in het distributiecentrum binnen zijn. Bestellingen die nog voor 4 april zijn gedaan worden zo snel als mogelijk geleverd. Voor bestellingen die na 4 april zijn gedaan kunnen we helaas geen garantie geven dat deze ook daadwerkelijk zullen worden afgeleverd. We doen dus nog even een beroep op je geduld.

Onze excuses voor het ongemak.

Groet,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi HMeijer,

Goed nieuws, we gaan je Qbox binnenkort verzenden. Je zal hem uiterlijk volgende week ontvangen. Lukt het nog om screenshots van de app te sturen?

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi HMeijer,

Ik zie dat je inmiddels de Qbox hebt ontvangen. Heb je nog vragen over je windtegoed?

Groet,

Jeroen

Reageer