Beantwoord

Waarom is mijn Windtegoed opbrengst in de app verminderd?

• 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 104 keer bekeken

Ik wil graag iets kwijt met betrekking tot de Windenergie app van ios en tevens de website waar men je eigen energie op dagbasis zou moeten kunnen monitoren.

Windenergie app en de administratie eromheen geeft mij totaal geen goed beeld van de opbrengsten, ik heb nu gedurende de looptijd van mijn 3 windtegoeden a 750 kw vanaf 13 januari 2017 meerdere aanpassingen gezien in de app de laatste wijziging van de opbrengst ben ik maar liefst een 120 kw opterug geggaan ik had in week 36 ongeveer een 470 kw tot nu aan opbrengst staan een dag later kijk ik weer en ben maar liefst een 120 kw terug uit geboerd naar een 350 KW
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt naar mijn mening is het een waardeloze app en zie ik de 750 KW hiervoor wel tegemoet op de eindafrekening maar het speculatieve erachter om te kijken om boven de 750 KW uit te komen wat ik toch wel leuk vond heeft voor mij totaal geen waarde meer.

Ben ik de enige hierin of hebben meer gebruikers hier last van want ik lees er eigenlijk niets over

Gr,
Marco
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 14 september 2017, 13:59

Hoi Marco,

Welkom op onze community! Onlangs hebben we de weergave van Windtegoed opbrengst verbeterd. In het topic Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed kun je lezen wat er precies gebeurd was en wat nu precies verbeterd is. Als je nog vragen hebt, verzoek ik je om deze in het centrale topic te stellen.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Marco,

Welkom op onze community! Onlangs hebben we de weergave van Windtegoed opbrengst verbeterd. In het topic Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed kun je lezen wat er precies gebeurd was en wat nu precies verbeterd is. Als je nog vragen hebt, verzoek ik je om deze in het centrale topic te stellen.

Groeten,

Natalia