Beantwoord

Waarom is mijn windtegoed opwek niet zichtbaar?

• 11 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 287 keer bekeken

• Q-friend
  • 5 reacties
Ik heb volgens mij meer dan een jaar geleden aangegeven dat de app niet goed werkt. Ik kan opgewekte windtegoed energie niet inzien in de app. Via de site kan het wel maar is omslachtig als je dit met je telefoon moet doen. Is er al een oplossing want dat zou op zich wel fijn zijn! ;)

Mvg

Mtz
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 16 oktober 2017, 14:08

Hallo Mtz,

Bedankt voor je bericht!
Vanaf 2 februari 2017 heb jij Windtegoeden.
Je geeft aan dat dit in de App niet werkt, en via de website wel.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Via de app duurt het sowieso een tijdje voordat de Windtegoed data is geladen.
Wil je anders een screenshot toesturen, en daarbij aangeven om welk toestel, welke IOS versie en welke app versie het gaat?
We zien je bericht graag tegemoet!

Groet, Nina
Bekijk origineel

13 reacties

Ik krijg dus wel een windmolentje te zien (en hoeveel windtegoeden ik heb) maar de data wordt niet geladen.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Mtz,

Bedankt voor je bericht!
Vanaf 2 februari 2017 heb jij Windtegoeden.
Je geeft aan dat dit in de App niet werkt, en via de website wel.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Via de app duurt het sowieso een tijdje voordat de Windtegoed data is geladen.
Wil je anders een screenshot toesturen, en daarbij aangeven om welk toestel, welke IOS versie en welke app versie het gaat?
We zien je bericht graag tegemoet!

Groet, Nina
Bedankt Nina. Ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit heeft niet mogen baten. Het scherm blijft meerdere minuten weergeven dat er geladen wordt, echter zonder resultaat. In de bijlage de versie van de app, het scherm wat ik zie, een "null" melding als ik op de "i" druk voor info. IOS 10.3.1. Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Mtz,

We gaan het voor je uitzoeken! Zou je mij de versie van je de app, de versie van IOS en het type iPhone kunnen sturen?

Groet,

Jeroen
Hoi Jeroen, gevraagde informatie kun je uit de bijlage halen! Inmiddels ge-update naar IOS 11.0.3, zelfde probleem. Ik gebruik een iphone 6, 16gb
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Matthies,

Dank je wel voor je uitgebreide toelichting!

Ik heb de foutmelding en de door jouw doorgegeven gegevens genoteerd. Deze notitie heb ik doorgezet naar onze technische afdeling. Zij pakken deze kwestie op. Het kan enkele weken duren voordat het is opgelost. Je krijgt hier bericht van zodra het is gebeurd.

Groet,
Tomer
Bedankt voor je hulp! Ik wacht het af!

Mvg

Matthies
Nog steeds wachtend op een oplossing. De app geeft een oud adres aan en m’n huidig adres. Op beide is het Windtegoed niet zichtbaar. Wanneer komt er een oplossing??? 3/4 jaar wachten vind ik niet normaal.
Reputatie 3
Badge +10
hoi Mtz,

ben het met je eens, vind het ook wel lang duren als ik zo de trail lees.
ik denk dat er mogelijk een verkeerde software koppeling staat, maar stel de vraag even voor je.

@Nina van Qurrent of @Giulia van Qurrent
kunnen jullie hier wat mee, kijken waarom het niet werkt voor Mtz,

groetjes

Richard
Reputatie 2
Badge +5
Hey Richard,

Graag neem ik dit voor Mtz in behandeling. Ik zal dit probleem aankaarten bij onze technische dienst. Zelf ga ik ervan uit dat dit binnen 2 weken verholpen zou moeten worden.
Indien dat niet het geval is, of juist wel, een update volgt in ieder geval hier.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Matthies,

Even een update vanuit onze kant. Ik zie dat het nog in behandeling is bij de technische afdeling. Zodra wij meer weten brengen we je op de hoogte!

Update van moderator Tessa 11-01-20187
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Ik hoop je hier snel over te kunnen berichten

Update van moderator Tessa 25-01-2018
Er is nog geen oplossing helaas. We houden je op de hoogte!

Update van moderator Tessa 08-02-2018
We hebben nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. Ik kan me voorstellen dat het lang duurt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Groeten,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Matthies,

Sorry voor de radiostilte. Helaas kan ik je nog geen goed nieuws brengen en staat het probleem nog uit bij onze technische afdeling.

Groet,
Tessa

Update van moderator Serena 26-03-2018
Excuses voor het lange wachten op een oplossing. Onze technische afdeling is hier nog mee bezig. We houden je op de hoogte als we meer informatie hebben.

Update van moderator Tessa 09-04-2018
Helaas hebben wij het nog niet kunnen oplossen. We hebben het opnieuw uitgezet bij de technische afdeling. Sorry dat het allemaal zo lang duurt.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Matthies,

Mijn collega's hebben gekeken naar de screenshot van de app en vermoeden dat het ligt aan het netwerk of de app. Online in de webbrowser is het windtegoed namelijk wel te zien. Kan je de app opnieuw installeren en kan je het proberen met wifi en met mobiel internet?
Graag verneem ik van je of een van deze opties werkt.

Groet,
Tessa

Reageer