Beantwoord

Waarom kan ik geen windtegoed bestellen?

  • 26 juni 2018
  • 4 reacties
  • 197 keer bekeken

  • Q-starter
  • 2 reacties
Als ik een Windtegoed probeer de kopen via de website, krijg ik de melding: Het versturen van het formulier is misluk. Controleer alle velden en probeer het a.u.b. opnieuw.
Ik heb diverse keren gecontroleerd of alles was ingevuld, verschillende browsers gebruikt, maar de melding blijft komen. Waar ligt het aan?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 juni 2018, 14:29

Hoi Val,

Ik heb twee windtegoeden voor je besteld.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Val,

Welkom op de community! Leuk dat je van plan bent om windtegoed aan te schaffen, hoeveel wil je er kopen? Dan maak ik het voor je in orde. Ik ga aan de technische afdeling doorgeven dat het formulier niet werkt, excuses daarvoor.

Groet,

Jeroen
Beste Jeroen,

Ik zou er graag 2 willen kopen. Alvast bedankt.

Groet,

Val
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Val,

Ik heb twee windtegoeden voor je besteld.

Groet,
Tessa
Mooi! Hartelijk bedankt.

Reageer