Beantwoord

Waarom klopt het aantal windtegoeden niet?

• 28 december 2017
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Bij aanmelding / afsluiten contract zou ik 2 windtegoeden krijgen. Ik heb er echter maar 1 gekregen. Wordt de tweede nog geactiveerd?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 januari 2018, 15:45

Hoi Francisca,

Allereerst welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden!

De twee windtegoeden geldt bij een contract voor gas en elektriciteit en in jouw contractbevestiging staat ook één windtegoed vermeld. In jouw bevestiging van de aanmelding staan er echter twee, dus ik zal er nog één gratis windtegoed extra voor je toevoegen.

Groetjes,
Tessa
Bekijk origineel

5 reacties

Hier net zoiets, ik heb al verschillende keren gemeld dat ik bij de verlenging van mijn contract 2 extra wind tegoeden zou krijgen bovenop de 4 die ik al had. Nu, na 1 jaar zie ik nog steeds 4 IPV 6. Ondanks dat mij verschillende keren is beloofd dat dit zou worden opgelost.

Ik ben bang dat ook mijn jaar afrekening nu niet zal kloppen.

Ik wil dit graag zo snel mogelijk opgelost zien! Ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn verlenging!

Groeten, Frans Bijma
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Francisca,

Allereerst welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden!

De twee windtegoeden geldt bij een contract voor gas en elektriciteit en in jouw contractbevestiging staat ook één windtegoed vermeld. In jouw bevestiging van de aanmelding staan er echter twee, dus ik zal er nog één gratis windtegoed extra voor je toevoegen.

Groetjes,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frans,

Ik vind het vervelend om te lezen dat het nog niet is opgelost. Ik zie dat mijn collega het onlangs weer heeft uitgezet bij de technische afdeling, zodat ze zichtbaar worden in Mijn Energie. Zodra dit is opgelost hoor je meteen van ons.
In ons andere administratieve systeem staan de windtegoeden wel goed wat betekent dat ze sowieso worden meegenomen op de jaarnota. Hier hoef je je geen zorgen om te maken!

Groet,
Tessa
@Tessa van Qurrent Het spijt me om te moeten constateren dat jou bewering dat het goed zou staan in jullie administratie niet klopt. Ik heb vandaag namelijk mijn afrekening gekregen, en daar staan dus maar 4 wind tegoeden op, en niet de beloofde 6. Ik kan je zeggen dat ik hier enorm van baal. Jullie zeggen dit steeds, maar het klopt gewoon niet. Ik heb vorig jaar december verlengt vanwege de aanbieding van 2 extra wind tegoeden. Dan hoor ik die ook te krijgen, en dan moet ik er niet achter komen dat na zo vaak te hebben gevraagd waarom het niet op het dashboard staat en jullie dan steeds beweren, maak je geen zorgen, het staat goed in de administratie, het dan toch niet klopt. Houd me nu niet langer aan het lijntje en LOS HET OP!!!
Ik verwacht van jullie dus een nieuwe jaarnota met het juiste aantal windtegoeden en het juiste bedrag dat daarbij hoort!

Groeten Frans.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frans,

Ik heb het nagekeken en er staat inderdaad 4 windtegoeden vermeld op je jaarnota, maar de opwek is van 6 windtegoeden, namelijk 1500 kWh. Excuses voor de verwarring!

Groet,
Tessa

Reageer