Beantwoord

Waarom staan er 2 windtegoeden te weinig op mijn jaarnota?

• 13 juni 2018
  • 7 reacties
  • 188 keer bekeken

In de jaarnota zijn 2 windtegoeden verrekend, terwijl ik 4 windtegoeden heb.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 14 juni 2018, 09:29

Hoi EAMVerbruggen,

Welkom op de community 🙂

Ik kan me voorstellen dat het nummer 2 boven het windtegoed verwarring oproept. De opwek op jouw jaarnota is echter van 4 windtegoeden. De twee bijgekochte windtegoeden hebben echter geen volledig jaar opgewekt. Op de voorpagina van jouw jaarnota zie je het juiste aantal windtegoeden staan.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi EAMVerbruggen,

Welkom op de community 🙂

Ik kan me voorstellen dat het nummer 2 boven het windtegoed verwarring oproept. De opwek op jouw jaarnota is echter van 4 windtegoeden. De twee bijgekochte windtegoeden hebben echter geen volledig jaar opgewekt. Op de voorpagina van jouw jaarnota zie je het juiste aantal windtegoeden staan.

Groet,
Tessa
bedankt Tessa voor je snelle antwoord.

Ik zou graag nog 2 windtegoeden bijkopen ( 55.00 euro per stuk? )
Kun jij daar voor zorgen?
bvd.

gr.
Bert Verbruggen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bert,

Op basis van jouw standaard jaarverbruik kan je nog maar 1 windetegoed bijkopen. Zal ik er 1 voor je bestellen?

Groet,
Tessa
dag Tessa,

Volgens de site van Qurrent kun je tot 85% van het stroomgebruik in windtegoeden omzetten.
Daar zit ik toch nog niet aan?
Als het wel zo is, dan graag één windtegoed erbij, maar als het kan graag 2.

bedankt,

gr.
Bert
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Bert,

Dank je wel voor je bericht.
Momenteel heb je 8 windtegoeden. Als je er nog eentje bijneemt zit je met 9 windtegoeden aan 85% van je standaard jaarverbruik.
Ik heb zojuist dit laatste windtegoed voor je bijbesteld, lekker groen bezig! Je ontvangt zo meteen een bevestiging hiervan per e-mail.

Groeten,
Julian
dag Julian,

Helaas heb je niet goed gekeken, want ik heb maar 4 windtegoeden.
Ik wil er in totaal graag 2 windtegoeden bij hebben.
Wil je even goed kijken, dat ik straks in totaal 6 windtegoeden heb.

gr.
Bert
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bert,

Het klopt inderdaad dat je 4 windtegoeden hebt, zoals ik bovenaan al aangaf. Sorry voor de verwarring.

Mijn collega heeft er al 1 voor je besteld en ik heb er via een omweg nog 1 besteld.

Groet,
Tessa

Reageer