Beantwoord

Waarom wordt de opwek van mijn Windtegoed niet weergegeven in de mobiele applicatie van Mijn Energie?

• 25 juli 2018
  • 5 reacties
  • 217 keer bekeken

Hoi Qurrent,

Ik zie mijn windtegoed als ik inlog op de website, maar de app geeft aan dat ik geen kWh opwek. Kan dat opgelost worden?

Thx,

Pim

icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 juli 2018, 16:40

Hoi @P Kroone,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Dit is een probleem wat vaker voorkomt in de mobiele applicatie.
Het zou mogelijk te maken kunnen hebben met het feit dat je nu nog kijkt bij je oude aansluitadres. Als je wisselt naar je huidige aansluitadres zou het probleem mogelijk verholpen kunnen zijn.

De andere mogelijkheid is dat het probleem in de mobiele applicatie zelf zit. Je zou kunnen proberen om deze te verwijderen uit de PlayStore of AppleStore en deze dan opnieuw te installeren.
Mocht ook dit geen effect hebben op de weergave van de Windtegoeden in de mobiele applicatie, neem dan alsjeblieft weer contact met ons op. Dan zullen wij bovenstaande screenshots aan hen doorgeven en zal het probleem hopelijk door hen verholpen worden.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @P Kroone,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Dit is een probleem wat vaker voorkomt in de mobiele applicatie.
Het zou mogelijk te maken kunnen hebben met het feit dat je nu nog kijkt bij je oude aansluitadres. Als je wisselt naar je huidige aansluitadres zou het probleem mogelijk verholpen kunnen zijn.

De andere mogelijkheid is dat het probleem in de mobiele applicatie zelf zit. Je zou kunnen proberen om deze te verwijderen uit de PlayStore of AppleStore en deze dan opnieuw te installeren.
Mocht ook dit geen effect hebben op de weergave van de Windtegoeden in de mobiele applicatie, neem dan alsjeblieft weer contact met ons op. Dan zullen wij bovenstaande screenshots aan hen doorgeven en zal het probleem hopelijk door hen verholpen worden.

Groeten,
Julian
Hoi Julian,

Ik heb gewisseld tussen aansluitadressen en de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit Applestore. Helaas verandert er niets.

Groeten,

Pim
Badge +5
Hoi P Kroone,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het opnieuw installeren van de App niks heeft uitgehaald. Ik ga jouw screenshots doorsturen naar onze technische afdeling en zodra er meer bekend is over een oplossing, zullen we je daarover informeren.

Een fijne dag nog!

Groet,
Serena
Reputatie 5
Badge +14
Hoi allemaal,

Erg leuk dat qurrent mij verblijd met een extra hoog windopbrengst tussen 20 augustus 2017 en gister 8 augustus 2018. In ME loopt de periode van 31 aug 2017 tot heden 1210 kWh maaaar in de app "mijn windmolen" blijk ik plots 2796,53 kWh te hebben opgewekt met 6 windtegoeden. Denk dat er ergens één van de andere afnemers plots veel minder heeft dan waarop deze recht zou hebben.

Zal wel blij gemaakt zijn met een dooie mus.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JohnKemmer,

Vervelend dat je waarden voor de opwek van je Windtegoed te zien krijgt die onmogelijk hoog lijken.
Mogelijk was er op dit moment een storing of mismatch met de data van onze servicepartner die de opwek van de Windtegoeden uitrekent.

Momenteel zie ik in je energiegrafiek dat er weer een normale hoeveelheid opwek wordt getoond voor de opwek van je Windtegoeden (zie afbeelding).
Zie jij de incorrecte opwek nog steeds of is het probleem volgens jou ook verholpen?
Mocht het probleem niet verholpen zijn, zou je dan misschien een screenshot kunnen sturen van de incorrecte hoeveelheid opwek die je te zien krijgt?

Groeten,
Julian

Reageer