Beantwoord

Waarom zie ik geen opgewekte stroom met windtegoed de site of app?

• 2 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 308 keer bekeken

• Q-starter
  • 4 reacties
bij mijn app ook niet meer zichtbaar, gisteren was er onderhoud bij Qurrent aan de site/app
waarschijnlijk ligt het daar aan.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 november 2018, 11:53

Hoi @R.N.Beers,

De IT-afdeling heeft een fix gevonden.
Als het goed is is je Windtegoed nu weer goed zichtbaar.

Onze excuses voor het lange wachten!

Groet, Joost
Bekijk origineel

7 reacties

... nee hoor,... bij mij is het al maanden niet meer in de app te zien wat de windtegoeden opwekken.
Ik heb Qurrent hier inmiddels ten minste 4 x op aangesproken, maar daar wordt op geen enkele wijze meer op gereageerd.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi JRM en R.N.Beers,

@JRM: Ik zie bij jouw energieverbruik wel dat de opwek van Windtegoed wordt bijgehouden. Zou je een screenshot kunnen sturen van wat jij ziet? Zo kunnen wij je beter helpen.

@R.N.Beers: Ook bij jou zie ik opwek van Windtegoeden. Wanneer je screenshots stuurt, gaan wij dit probleem bekijken.

Het lijkt er dus op dat er iets mis is met de weergave. De daadwerkelijke opwek wordt dus wel bijgehouden en zal ook worden verrekend op jullie jaarnota.

Groet,

Tomer

Dit is zoals het al maanden in mijn scherm staat: opgewekt 0,00 (figuurlijk in ieder geval correct)
Reputatie 4
Badge +8
Hoi R.N. Beers,

Dank voor het doorsturen van de screenshot.

Ik zal het doorgeven aan onze ICT-afdeling. Zodra dit is opgelost, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Er is kennelijk wel iets veranderd door ICT, namelijk de datum is niet meer de datum waarop ik de meterstanden heb doorgegeven, maar is weer terug naar de vorige datum die maandenlang met de stand 00000,00 in het scherm stond... Maar ook nu weer met 00000,00

Reputatie 3
Badge +9
Bedankt voor het doorgeven van deze informatie @R.N.Beers.
Ik heb je screenshot in de openstaande taak voor onze IT-afdeling verwerkt. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

Groeten,
Julian

Update van moderator Joost 5-9-2018:
Helaas is het nog niet opgelost. Zodra we meer weten, hoor je van ons!

Update van moderator Julian 19-9-2018:
Nog steeds kan ik je helaas geen update geven. Ik heb zojuist gevraagd of er nu snel actie kan worden ondernomen.

Update van moderator Julian 15-10-2018:
Ik heb zojuist bij Tanja gevraagd of zij aanstaande woensdag de casus in persoon met de IT-afdeling wilt bespreken. We hebben woensdag dus sowieso nieuws over de opwek van je Windtegoeden.

Update van moderator Joost 25-10-2018:
De opwek is wel te zien in Mijn Energie (de webomgeving). In de app werkt dit niet omdat er een mismatch is met de data. Dit probleem is bekend, maar er is nog geen oplossing voor gevonden. De IT-afdeling is hier wel mee bezig, maar het is dus helaas onduidelijk hoe en wanneer dit wordt opgelost.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @R.N.Beers,

De IT-afdeling heeft een fix gevonden.
Als het goed is is je Windtegoed nu weer goed zichtbaar.

Onze excuses voor het lange wachten!

Groet, Joost

Reageer