Vraag

Waarom zie ik geen windtegoeden, terwijl ik met 2 windtegoeden heb verlengd?

• 4 januari 2018
  • 6 reacties
  • 207 keer bekeken

Beste,

Per eind november hebben wij ons contact verlengd voor 3 jaar, dus we kregen 2 winddelen. Nu keek ik net online op het dashboard en in de app en alles staat nog op 0% en er staat ook dat we geen winddelen hebben... Hoe kan dit? Aan wind geen gebrek gehad 😉...

Hoor graag, alvast dank.

Vriendelijke groet,
Dagmar

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Dagmar,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat fijn dat je hebt verlengd met 3 jaar en 2 Windtegoeden!

Omdat je hebt aangegeven dat je deze Windtegoeden nog niet in kan zien, schakel ik mijn collega's voor je in. Ze zullen deze verlenging en de Windtegoeden voor je controleren. Zo zullen ze ook zorgen dat deze Windtegoeden voor jou inzichtelijk worden.
Zodra ik hierover terugkoppeling heb hoor je van me!
Alvast bedankt voor je geduld en een prettige dag gewenst!

Groetjes, Nina
Alvast dank. We horen graag!

We zien trouwens ook ons oude adres nog in 'mijn qurrent' staan, maar dat heeft vermoedelijk te maken met de historie? Als ik inlog, staan hij steeds op ons oude adres. Mogelijk een verbetertip om dit zo te regelen dat mensen eerst in hun huidige adres komen en als optie kunnen kiezen voor het oude adres.

Groet, Dagmar
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dagmar,

Bedankt voor de tip! We zijn op dit moment druk bezig met het verbeteren/vernieuwen van de Mijn Energie omgeving, want deze is niet optimaal. Dit kunnen we ook zeker meenemen voor de nieuwe omgeving.

De windtegoeden van de verlenging zijn nog in behandeling bij mijn collega's. Zodra wij hier meer over weten, hoor je het meteen van ons!

Groet,
Tessa
Goedemiddag,

Onze vraag staat nog steeds uit. Waarom duurt dit zo lang? We zouden graag opheldering willen, dus horen nu toch wel graag zo snel mogelijk hoe het zit...

Groet,
Dagmar
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dagmar,

Ik kan me voorstellen dat het lang duurt.

We zijn er druk mee bezig om de verlenging en de twee windtegoeden inzichtelijk te maken. Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dagmar,

We zijn nog steeds druk bezig om de verlenging en het windtegoed goed zichtbaar te maken.
Ik hoop dat ik je snel goed nieuws kan brengen.

Groet,
Tessa

Reageer