Beantwoord

Waarom zie ik in Mijn Energie momenteel minder opwek van mijn Windtegoed dan er gegarandeerd werd?

• 6 januari 2019
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb 4 x wind tegoed dat zou gegarandeerd 1000 kw per jaar zijn toch?
Nu moet ik mijn meterstanden opgeven voor mijn jaarafrekening maar ik zie dat ik 716 kw heb opgewekt..Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 8 januari 2019, 13:40

Hoi @Kerstenretail1.

Bedankt voor je bericht.

Qurrent garandeert met de Windtegoeden een opwek van minimaal 250 kWh per Windtegoed, per jaar.
Als er nog geen jaar van onze levering aan jouw aansluitadres voorbij is, zal dit gegarandeerde minimum van 250 kWh per Windtegoed waarschijnlijk nog niet behaald zijn.
Mijn advies is om nog even te wachten tot je je eerste jaarnota van ons ontvangt. Hierop zal dan echter ook geen opwek van 1000 kWh gespecificeerd staan aangezien twee van de vier Windtegoeden door jou zijn aangeschaft en deze zijn pas begonnen met opwekken op 3 februari 2018 en zullen dus niet een volledig jaar behalen met je eerste jaarnota. Ik verwacht daarom dat de opwek van je Windtegoeden op je jaarnota tussen de 800 en 950 kWh zal bedragen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Kerstenretail1.

Bedankt voor je bericht.

Qurrent garandeert met de Windtegoeden een opwek van minimaal 250 kWh per Windtegoed, per jaar.
Als er nog geen jaar van onze levering aan jouw aansluitadres voorbij is, zal dit gegarandeerde minimum van 250 kWh per Windtegoed waarschijnlijk nog niet behaald zijn.
Mijn advies is om nog even te wachten tot je je eerste jaarnota van ons ontvangt. Hierop zal dan echter ook geen opwek van 1000 kWh gespecificeerd staan aangezien twee van de vier Windtegoeden door jou zijn aangeschaft en deze zijn pas begonnen met opwekken op 3 februari 2018 en zullen dus niet een volledig jaar behalen met je eerste jaarnota. Ik verwacht daarom dat de opwek van je Windtegoeden op je jaarnota tussen de 800 en 950 kWh zal bedragen.

Groeten,
Julian
14 januari zit het eerste jaar erop..ik heb me meterstanden al doorgeven..
Maar goed ik wacht het af.

Reageer