Beantwoord

Waarom zie ik mijn Windtegoed met vertraging?

• 9 juni 2017
  • 10 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Het blijft feest met dat windtegoed.

icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 16 juni 2017, 09:39

Hoi John,

Dank voor de toelichting! Heel scherp van jou, wij begrijpen de situatie nu. Het is erg vreemd, het is uiteraard de bedoeling dat er in zowel week- als maandoverzicht dezelfde waarden dezelfde informatie verschaft wordt over de opwek op dezelfde datum. Ik heb deze opmerkelijke case doorgezet naar onze technische dienst. We houden je op de hoogte.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi John,

Dit is geen vergissing.

Windtegoed wordt om 5 uur 's middags opgehaald van de vorige dag. Gisteren is de data van het Windtegoed van woensdag opgehaald, en later vandaag wordt het Windtegoed van donderdag inzichtelijk.
Nog even geduld dus!

Groeten van Nina
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Nina,
Kijk even goed naar de twee plaatjes en dan met name dinsdag 6 juli.
In het maandoverzicht staat de waarde van 14,58 kWh correct op 6 juli.
In het weekoverzicht staat deze waarde op op woensdag 7 juli.
Reputatie 5
Badge +14
[Bericht afkomstig uit een andere topic]

Het windtegoed is vandaag weer aan de wandel om 10:40 uur.

Inmiddels toch weer naar zijn oude stek teruggekeerd. 11:32 uur
Reputatie 5
Badge +14

Het is wel een uitgaanstype hoor, dat windtegoed.

Reputatie 5
Badge +14

Hij is weer thuis.
Hoi John,

Dank voor de toelichting! Heel scherp van jou, wij begrijpen de situatie nu. Het is erg vreemd, het is uiteraard de bedoeling dat er in zowel week- als maandoverzicht dezelfde waarden dezelfde informatie verschaft wordt over de opwek op dezelfde datum. Ik heb deze opmerkelijke case doorgezet naar onze technische dienst. We houden je op de hoogte.

Groeten,

Natalia
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Natalia,
Ik heb gister ook nog wat gepost m.b.t. het windtegoed en moet, denk ik, betrokken worden bij deze afwijking.

Groet John
Hoi Natalia,
Ik heb gister ook nog wat gepost m.b.t. het windtegoed en moet, denk ik, betrokken worden bij deze afwijking.

Groet John

Hoi John,

Ik zag inderdaad een nieuwe topic van jou over Windtegoed. Ik zet de berichten die je daar gepost hebt in deze topic neer. Voor het vervolg is het misschien handig om je bevindingen te combineren in topics in plaats van het aanmaken van aparte topics. Als ze over hetzelfde onderwerp (zoals Windtegoed) gaan, althans. Zo kunnen we makkelijker alles terugvinden en verbanden zoeken tussen de verschillende issues die met elkaar te maken kunnen hebben.

Groeten,
Natalia
Reputatie 5
Badge +14
Oké zal er op letten.
Oké zal er op letten.
Top, dank je John!

Groeten,
Natalia

Reageer