Beantwoord

Waarom zie ik mijn Windtegoed niet?

• 23 februari 2017
  • 7 reacties
  • 301 keer bekeken

Bij verlenging contract op 4 januari j.l. enkeke windtegoeden ontvangen.
Kan deze nergens terugvinden. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 9 maart 2017, 13:29

Hoi Hendrik,

Ik zie dat inderdaad het windtegoed van je verlenging per 15-1-2017 voor jou ook niet zichtbaar is. Het is inderdaad een probleem wat meerdere mensen hebben. De technische dienst is bezig met een algemene oplossing.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +5
Hoi Nico,

Bij je verlenging heb je inderdaad gratis windtegoed gekregen. Deze hoor je normaal gesproken direct bij ingang van je verlenging in Mijn Energie en de app te zien.

Ik zie dat dit bij jou niet het geval is. Dit is doorgegeven aan onze technische dienst. Zij gaan dit aanpassen, uiteraard met terugwerkende kracht.

Zodra het is opgelost zullen we je informeren.

Groeten van Annick
Dit is mij ook al enkele weken geleden belooft eenmaal per telefoon en een maal schriftelijk ik zie er 2 en het zouden er 3 moeten zijn.
Groeten Hendrik
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hendrik,

Ik zie dat inderdaad het windtegoed van je verlenging per 15-1-2017 voor jou ook niet zichtbaar is. Het is inderdaad een probleem wat meerdere mensen hebben. De technische dienst is bezig met een algemene oplossing.

Groeten van Tanja
Zo te zien zijn allebei jullie Windtegoeden weer inzichtelijk. Als jullie nog vragen hebben dag horen wij dat graag!

Groetjes, Lisa
Het is niet zo moeilijk 1 windtegoed 2016, 1windtegoed2017,plus 1gekocht windtegoed2017 dat is dus bij elkaar 3 en geen twee.
groeten Hendrik Rijken
@HendrikRijken,

We hebben er nu één gratis staan van 15-1-2016 en één betaalde per 20-01-2017 staan. Dan blijft nog 1 gratis per 15-1-2017. We hebben gemerkt dat in deze periode het ook bij andere leden van ons verkeerd is gegaan met de Windtegoeden die ze cadeau hebben gekregen bij de verlenging. Zoals Tanja ook zei, is onze technische dienst een oplossing aan het bedenken zodat het bij iedereen het in één keer goed staat. Excuses dat het misschien iets te lang duurt.

Groeten,

Natalia

Reageer