Beantwoord

Waarom zie ik mijn windtegoed niet bij mijn contractgegevens?

  • 25 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Waarom zie ik mijn windtegoed niet bij mijn contractgegevens?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 11:20

Hoi @PaulBruijnzeels,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!
Ik zie dat je Windtegoed is ingegaan per 26-10-2018, tegelijk met je nieuwe contract.
Ik zie ook in je verbruiksgegevens dat de data van je Windtegoed goed binnenkomt.

Het Windtegoed staat niet in je contract, omdat je deze extra hebt aangeschaft. Dit staat dus verder los van je contract.

Als het goed is staat alles nu goed in Mijn Energie! Ik hoor het graag van je als dit niet het geval is, dan gaan we dit voor je oplossen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @PaulBruijnzeels,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!
Ik zie dat je Windtegoed is ingegaan per 26-10-2018, tegelijk met je nieuwe contract.
Ik zie ook in je verbruiksgegevens dat de data van je Windtegoed goed binnenkomt.

Het Windtegoed staat niet in je contract, omdat je deze extra hebt aangeschaft. Dit staat dus verder los van je contract.

Als het goed is staat alles nu goed in Mijn Energie! Ik hoor het graag van je als dit niet het geval is, dan gaan we dit voor je oplossen.

Groet, Joost

Reageer