Beantwoord

Waarom zie ik mijn windtegoed niet bij mijn contractgegevens?

  • 25 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Waarom zie ik mijn windtegoed niet bij mijn contractgegevens?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 11:20

Hoi @PaulBruijnzeels,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!
Ik zie dat je Windtegoed is ingegaan per 26-10-2018, tegelijk met je nieuwe contract.
Ik zie ook in je verbruiksgegevens dat de data van je Windtegoed goed binnenkomt.

Het Windtegoed staat niet in je contract, omdat je deze extra hebt aangeschaft. Dit staat dus verder los van je contract.

Als het goed is staat alles nu goed in Mijn Energie! Ik hoor het graag van je als dit niet het geval is, dan gaan we dit voor je oplossen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @PaulBruijnzeels,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!
Ik zie dat je Windtegoed is ingegaan per 26-10-2018, tegelijk met je nieuwe contract.
Ik zie ook in je verbruiksgegevens dat de data van je Windtegoed goed binnenkomt.

Het Windtegoed staat niet in je contract, omdat je deze extra hebt aangeschaft. Dit staat dus verder los van je contract.

Als het goed is staat alles nu goed in Mijn Energie! Ik hoor het graag van je als dit niet het geval is, dan gaan we dit voor je oplossen.

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen