Beantwoord

Wanneer gaan de Windtegoeden weer in de verkoop?

• 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 250 keer bekeken

Graag wil ik wel weten hoe lang het gaat duren dat er weer windtegoed kan worden gekocht.
Dit was 1 van de argumenten voor mij om klant bij jullie te worden.
Ik heb zonnepanelen op mijn dak liggen, maar daar kunnen er nog enkele bij, zodat ik neutraal kan worden mbt het electriciteitsverbruik.
Die overbrugging wilde ik echter maken door windtegoed te kopen.
Helaas dus !?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 27 mei 2019, 11:29

Hoi @GerardBenjamins.

Bedankt voor je bericht.

Momenteel hebben we nog geen datum in het vooruitzicht waarop er weer Windtegoeden beschikbaar zullen worden gemaakt voor verkoop.
Ons nieuwe moederbedrijf Greenchoice heeft een soortgelijk product met een andere verrekening: de Windvangers. Als je al overgezet bent naar Greenchoice kan je al investeren in deze Windvangers.

Zodra er meer duidelijkheid is over de toekomst van de Windtegoeden en de Windvangers, zullen we dat openlijk bekend maken via de reguliere kanalen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @GerardBenjamins.

Bedankt voor je bericht.

Momenteel hebben we nog geen datum in het vooruitzicht waarop er weer Windtegoeden beschikbaar zullen worden gemaakt voor verkoop.
Ons nieuwe moederbedrijf Greenchoice heeft een soortgelijk product met een andere verrekening: de Windvangers. Als je al overgezet bent naar Greenchoice kan je al investeren in deze Windvangers.

Zodra er meer duidelijkheid is over de toekomst van de Windtegoeden en de Windvangers, zullen we dat openlijk bekend maken via de reguliere kanalen.

Groeten,
Julian

Reageer