Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn extra windtegoed?

• 13 mei 2018
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Hallo, enkele weken terug heb ik mijn contract met 3 jaar verlengd, en ik zou hier 2 stukjes windtegoed bij krijgen. In mijn profiel staat echter nog steeds maar 1 stukje, terwijl het er nu 3 zouden moeten zijn volgens mij. Waar zijn die 2 nieuwe stukjes gebleven? Bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 24 mei 2018, 10:01

Hoi deLeeuw,

De startdatum van het windtegoed is aangepast. Jouw beide windtegoeden zouden nu zichtbaar moeten zijn in Mijn Energie.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi deLeeuw,

Dankjewel voor je bericht.

Jouw contract is verlengd met 3 jaar + 1 windtegoed, zoals bevestigd in de e-mail en in dit topic.

Ik zie echter dat de startdatum van dit windtegoed in Mijn Energie nog niet gelijk is met de startdatum van de verlenging. Ik ga dit laten aanpassen.

Groet,
Tessa
Bedankt voor de reactie. Ik heb op dit moment 1 windtegoed in mijn profiel staan. Ik begreep uit het aanbod ook dat ik 2 stukjes zou krijgen bij een verlenging van 3 jaar, maar dat is dan dus 2 stukjes totaal, dus samen met die ene die ik al had? Dat is in dat geval niet erg duidelijk aangegeven in het aanbod.

Ik wacht de aanpassingen even af, hoop dat ik straks het juiste windtegoed kan bekijken in mijn profiel. Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi deLeeuw,

Bij de contractverlenging heb je 1 gratis Windtegoed extra gekregen. Zoals mijn collega Tanja echter aangeeft, stond de startdatum verkeerd vermeld. Dit gaan wij nu aanpassen, zodat jij een duidelijk overzicht hebt van al je Windtegoeden :)

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi deLeeuw,

De startdatum van het windtegoed is aangepast. Jouw beide windtegoeden zouden nu zichtbaar moeten zijn in Mijn Energie.

Groet,
Tessa

Reageer