Vraag

Wanneer start mijn extra gratis windtegoed?

• 27 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 264 keer bekeken

Een paar weken geleden stond er een jongen van Qurrent aan de deur met de mededeling dat we gratis een extra windtegoed zouden krijgen, omdat we 'gewaardeerde klanten' zijn. Volgens hem zou het extra tegoed automatisch aan onze account worden toegevoegd, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Enig idee per wanneer we ons extra windtegoed kunnen verwachten?

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Mlijn,

Dankjewel voor je bericht!
Ik kijk dit graag voor je na. Ik kan alleen je account niet vinden via je e-mailadres. Zou je je postcode en huisnummer kunnen sturen in een privéberichtje? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Groet, Joost
ook bij ons stond een jongeman van qurrent aan de deur met de zelfde mededeling een gratis extra windtegoed te krijgen omdat we gewaardeerde klanten zouden zijn extra tegoed zou automatisch aan account worden toegevoegd. wanneer gaat dit windtegoed in en wordt dit zichtbaar? (postcode ****cb )

gr i boelsma
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ilja,

bedankt voor je bericht.

Je hebt inderdaad een gratis Windtegoed gekregen bij je verlenging waar je eind november mee akkoord bent gegaan. De startdatum van dit Windtegoed staat op 19 april 2019, de datum dat je verlengingcontract ook in gaat.

Groeten,
Julian
dank je
Reputatie 4
Badge +8
Hoi ilja,

Graag gedaan!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Groet,
Tomer

Reageer