Beantwoord

Wat is er gebeurd met mijn windtegoedbestelling?

• 31 juli 2018
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Ik ben in de afgelopen periode telefonisch benaderd door Qurrent met de vraag of ik windtegoeden wil aanschaffen. Ik heb aangegeven dat ik graag een overzicht van de verwachte opbrengsten van een windtegoed wil ontvangen om een beslissing te kunnen nemen.

Op 16 mei heb ik deze gegevens ontvangen via de mail. Op 22 mei heb ik via de website één windtegoed besteld. Het bedrag van € 55,-- is van mijn bankrekening geïncasseerd. Op 15-6-2018 werd wederom een bedrag van € 55,-- geïncasseerd. Dit bedrag heb ik door de bank laten terug boeken. Nadat ik het windtegoed via de website heb besteld heb ik nog telefonisch contact gehad met een Qurrent medewerkster waarin ik heb aangegeven dat ik één windtegoed via de website heb besteld en dat ik wellicht volgend jaar zal overwegen om nog een windtegoed aan te schaffen.

Tijdens mijn telefoongesprek met de klantenservice op 15 juli gaf de klantenservice aan dat ik tijdens dit gesprek heb aangegeven nog een windtegoed te willen bestellen. Dit is in mijn beleving uitdrukkelijk niet het geval geweest. Waarschijnlijk is hierdoor het misverstand ontstaan.

Ik wil graag tot een oplossing komen mbt dit probleem. De communicatie via e-mail verloopt moeizaam en zeer traag.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 6 augustus 2018, 11:55

Hoi Marten,

Welkom op de Qurrent Community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben het desbetreffende gesprek opgevraagd zodat we kunnen nagaan waar de miscommunicatie is ontstaan.
Zodra we meer informatie hebben, zullen we je hierover een terugkoppeling geven en zullen we samen op zoek gaan naar een passende oplossing.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi Marten,

Welkom op de Qurrent Community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben het desbetreffende gesprek opgevraagd zodat we kunnen nagaan waar de miscommunicatie is ontstaan.
Zodra we meer informatie hebben, zullen we je hierover een terugkoppeling geven en zullen we samen op zoek gaan naar een passende oplossing.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,
Serena

Reageer