Beantwoord

Windtegoed is 'bezig met ophalen'?

• 9 juni 2017
  • 18 reacties
  • 346 keer bekeken

In de Qurrent App zag ik eerst de windkracht staan, nu mijn windtegoed is in gegaan zie ik helemaal niets meer?
Hij blijft staan "bezig met ophalen"
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 14 juni 2017, 13:35

Hoi Bram,

ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Tomer. Hij heeft dit doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij je windtegoeden inzichtelijk kunnen maken. Je windtegoeden wekken nu dus wel al energie op en dit wordt ook geregistreerd.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bram,

ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Tomer. Hij heeft dit doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij je windtegoeden inzichtelijk kunnen maken. Je windtegoeden wekken nu dus wel al energie op en dit wordt ook geregistreerd.

Groeten van Tanja
Hoi Bram,

Bij deze wil ik je laten weten dat de technische afdeling nog bezig is met jouw situatie.
We laten het je direct weten wanneer de windtegoeden zichtbaar zijn in Mijn Energie!

Groetjes, Vita
Hier precies hetzelfde probleem. Sinds gister is mijn contract ingegaan.

mvg,

Sjoerd de Vries
In de Qurrent App zag ik eerst de windkracht staan, nu mijn abonnement en dus windtegoed is in gegaan gister zie ik helemaal niets meer?

Hij blijft staan "bezig met ophalen"
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Sjoerd,

In het andere topic heb je inmiddels antwoord gekregen.
Windtegoed wordt een dag later (eind van de middag) ingeladen. Inmiddels is er Windtegoed-data zichtbaar!

Groetjes, Nina
Mijn windtegoed is ingegaan op 9 december, maar tot op heden zie ik in de app alleen de windkracht en de melding dat ik nog geen windtegoed heb. Het bedrag is kort na 9 december afgeschreven. Wat is het probleem.

Groet,
Kees van Hattum
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Kees,

Ik heb het voor je uitgezocht, door een storing die we hebben gehad is de bestelling de eerste keer niet goed doorgekomen. De windtegoeden zijn per 8-12 ingegaan, ik ga zorgen dat ze ook zichtbaar worden in Mijn Energie! Zodra dat is gebeurd laat ik het je weten.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Kees,

Bedankt voor je geduld.
We hebben nog wat meer tijd nodig om het Windtegoed inzichtelijk te maken, maar ik wil je vast geruststellen dat het Windtegoed actief is, energie opwekt en dat deze energie in mindering wordt gebracht op de volgende jaarnota.
Zodra er een update is ontvang je van ons bericht!

Groet, Nina

Update van moderator Nina 15-1-2018
Helaas is er nog geen oplossing. We vergeten je zeker niet zomaar en zodra ik terugkoppeling of een update heb, dan hoor je hier van mij.

Update van moderator Tessa 29-01-2018
Het verzoek van het zichtbaar maken van het windtegoed staat nog uit bij de technische afdeling. Dankjewel voor je geduld!

Update van moderator Jeroen 14-02-2018
Hoi Kees, we zijn nog aan het werken aan een oplossing. Zodra het opgelost is hoor je van ons!

Update van moderator Nathan 8-3-2018
Hoi Kees, Onze collega's zijn op dit moment nog bezig dit voor je op te lossen. Wij hopen dat er zo snel mogelijk terugkoppeling hierover is!

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kees,

Het actief maken van het windtegoed in Mijn Energie staat nog uit bij onze technische afdeling.
Sorry dat het zo lang duurt!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kees,

Helaas heb ik nog geen update voor je.
Zoals mijn collega Nina al aangaf is de opwek van de windtegoed wel meegenomen op de jaarnota.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kees,

Ik zie dat er nu 12 actieve windtegoeden zijn in Mijn Energie. Dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.
Ik zorg ervoor dat we er 9 verwijderen en breng je op de hoogte als dit is gedaan.

Sorry dat het allemaal zo lang duurt!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kees,

Het is opgelost! 🙂

Er staan nog 3 actieve windtegoeden in Mijn Energie.

Groet,
Tessa
Badge +2
Hallo, ik zie in de app dat het “molentje” niet draait en staat dus stil
verder klopt t niet want heb 4 windtegoeden en geen 6
heb de app opnieuw geinstalleerd maar blijft t zelfde

kunt u vertellen wat er precies aan de hand is?

dank u wel
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @PJDommanschet,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist je gegevens doorgenomen, en zie inderdaad dat je 4 Windtegoeden hebt. De opwek hiervan wordt bijgehouden en verrekend op je jaarnota.

Er is dus blijkbaar iets mis in de weergave van jouw Mijn Energie. Om uit te zoeken wat er precies fout gaat, ontvangen wij graag een screenshot hiervan.

Met vriendelijke groet,
Tomer
Badge +2

Badge +2
Dit is wat ik zie op de app
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @PJDommanschet,

Bedankt voor je reactie en de screenshot. Ik ga het doorzetten naar onze IT-afdeling. Wanneer ik meer informatie heb dan koppel ik het terug.

Groet,
Simon
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @PJDommanschet,

Het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan hoor ik het graag van je. Excuses dat de oplossing even op zich liet wachten.

Groet, Simon

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen