Beantwoord

Windtegoed is niet zichtbaar en Qbox werkt niet goed?

• 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 148 keer bekeken

- Vanaf 8 januari zou een gratis windtegoed bijgeschreven zijn wegens contractverlenging, maar geen bijstelling van mijn contract en geen windtegoed;
- geen betrouwbaar inzicht in verbruik/opbrengst;
- jaarnota liet op zich wachten.

Ruim twee weken geleden ben ik gebeld door een lieve Isabella en alles zou snel in orde komen. Inderdaad, de dag daarop had ik de jaarnota. Daarna viel ook nog een humoristisch en lief excuuskaartje door de bus. Maar ........ extra windtegoed nog steeds niet geactiveerd en de ene dag zie ik wel verbruik maar geen opbrengst van zonnepanelen, de andere dag, zoals vandaag, het omgekeerde. Reset van de QBox volgens instructies werkt maar even. Kortom, het blijft een rommeltje. Ik heb nog nooit hoeven klagen over mijn energieleverantie, maar bij Qurrent wil het maar niet goed komen. Ik overweeg het volgend stookseizoen helemaal op elektrisch over te gaan met investering in windtegoeden (40 stuks!), maar ik durf het niet aan, vanwege de onbetrouwbaarheid in de administratie en systemen van Qurrent. Zonde en jammer! Zo, dat moest ik even kwijt!
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 7 maart 2017, 16:57

Hoi Hans, ik begrijp je frustratie. Qurrent heeft inderdaad soms last van groeistuipen, waardoor bijvoorbeeld een jaarnota langer op zich kan alten wachten dan je gewend bent. We werken er echt hard aan alles te optimaliseren zowel producten als diensten.

Ik zie inderdaad dat het gratis windtegoed bij je verlening is toegevoegd, maar dat deze niet zichtbaar is. Ik heb dit doorgegeven aan de technische dienst, zij zullen dit aanpassen. Je windtegoed wekt wel al energie op en dit wordt ook geregistreerd (gaat dus niet verloren).

De technische dienst heeft de instellingen van je Qbox aangepast, het verbruik en opwek moet nu weer goed inzichtelijk zijn.

We hopen je vertrouwen weer te mogen herstellen en waarderen je feedback!

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hans, ik begrijp je frustratie. Qurrent heeft inderdaad soms last van groeistuipen, waardoor bijvoorbeeld een jaarnota langer op zich kan alten wachten dan je gewend bent. We werken er echt hard aan alles te optimaliseren zowel producten als diensten.

Ik zie inderdaad dat het gratis windtegoed bij je verlening is toegevoegd, maar dat deze niet zichtbaar is. Ik heb dit doorgegeven aan de technische dienst, zij zullen dit aanpassen. Je windtegoed wekt wel al energie op en dit wordt ook geregistreerd (gaat dus niet verloren).

De technische dienst heeft de instellingen van je Qbox aangepast, het verbruik en opwek moet nu weer goed inzichtelijk zijn.

We hopen je vertrouwen weer te mogen herstellen en waarderen je feedback!

Groeten van Tanja

Reageer