Windtegoed is onjuist verrekend op de jaarnota

Badge +2
Geachte,

Ik heb net mijn jaarrekening binnen en even nagekeken, maar wat mij nu opvalt is dat jullie
mij een windtegoed hebben toegekend van 2750 Kwh ( dit zijn 11 windtegoeden )
Echter als ik alles terug reken op MijnQurrent kom ik op 2933.94 Kwh over het jaar 31 mei 2016 tot 31 mei 2017.

Nu ben ik als 1 van de 1e winddeler al behoorlijk gepakt, € 75.00 per winddeel, er wordt dus behoorlijk verlies
gemaakt op de winddelen terwijl ik het idee had dat ik er wat wijzer van wordt kwa Euro,s. zelfs de huidige rentestand brengt
nog meer op.

Ik hoop dat u de rekening zal aanpassen, anders maar een voorstel voor het terug nemen van de winddelen.

Met vriendelijke groet

F.E. Vos

5 Reacties

Hoi F.E.Vos,

Heel erg vreemd dat de hoeveelheid energie die opgewekt is met je 11 Windtegoeden niet overeenkomt op MijnEnergie en in je jaarnota. In principe gaan we ervan uit dat je met Windtegoed minimaal 250 kWh opwekt per jaar. Zo is in ieder geval die 2750 kWh van de nota tot stand gekomen. Ik ga uitzoeken hoe de discrepantie met MijnEnergie gegevens er komt en ik vraag mijn collega's om je jaarnota eventueel te corrigeren. Ik laat je weten zodra ik hier meer informatie over heb.

Groeten,

Natalia
Badge +2
Nu 20 dagen geleden dat het onderzoek naar te weinig doorberekende opgewekte khw is opgestart is er nog geen uitsluitsel, laat staan een oplossing.
Zit het in de pijplijn of wacht ik vergeefs.
Badge +8
Hoi F.E.Vos,

Ik heb het voor je nagekeken en het is in behandeling genomen.

Volgende week krijg je van ons een terugkoppeling.

Bedankt voor je geduld.

Groeten van Giulia
Badge +2
Lieve lezer(es)

Ik hoop dat de rekenmeesters nu terug zijn van vakantie.
Dit sleept nu al een paar maanden en als u denkt dat laten
we maar een beetje doodbloeden dan heeft u pech.
Het gaat niet over veel geld maar over een principe.
Ik wil graag uitgekeerd krijgen wat uzelf heeft geregistreerd.

Met vriendelijke groet

Francine
Hoi Francine,

De kwestie dood te laten bloeden - dat is zeker niet hoe we hier te werk gaan, we vinden het heel erg jammer dat we dit beeld gecreëerd hebben. Het zit gewoon iets ingewikkelder dan gedacht, er zijn meerdere leden bij wie de opbrengst van de Windtegoed er anders uitziet online dan op de jaarnota. Wij zijn nog bezig met het onderzoek en hebben op dit moment helaas nog geen antwoord voor je. Maar we beloven dat het niet lang meer op zich zal laten wachten!

Groeten,

Natalia

Reageer