Beantwoord

Windtegoed na verlenging is nog niet zichtbaar?

• 22 maart 2017
  • 4 reacties
  • 219 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb mijn contract verlengt voor 3 jaar. In ruil hiervoor zijn mij windtegoeden in het veruitzicht gesteld. Ik zie echter niets verschijnen in mijn dashboard.

Daarnaast ben ik benieuwd hoe het met mijn jaarnota staat. Volgens mijn eigen administratie moet ik nog een substantieel bedrag terug ontvangen waar ik momenteel wel op zit te wachten,
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 maart 2017, 13:49

Hoi Oeken,

Ik zie dat je inderdaad 2 gratis windtegoeden hebt ontvangen. Je windtegoeden zijn inderdaad niet zichtbaar, deze horen wel zichtbaar te zijn vanaf 12-2-2017. De windtegoeden wekken al energie op en dit wordt ook geregistreerd, alleen zie je deze momenteel niet. Onze technische dienst is er druk mee bezig om dit weer zo snel mogelijk zichtbaar te maken.

De jaarnota ontvang je altijd binnen 8 weken na het aflopen van je contractjaar (12-2-2017), we proberen natuurlijk deze zo snel mogelijk voor je op te maken.

Zodra de nota af is ontvang je deze per email en per post.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Oeken,

Ik zie dat je inderdaad 2 gratis windtegoeden hebt ontvangen. Je windtegoeden zijn inderdaad niet zichtbaar, deze horen wel zichtbaar te zijn vanaf 12-2-2017. De windtegoeden wekken al energie op en dit wordt ook geregistreerd, alleen zie je deze momenteel niet. Onze technische dienst is er druk mee bezig om dit weer zo snel mogelijk zichtbaar te maken.

De jaarnota ontvang je altijd binnen 8 weken na het aflopen van je contractjaar (12-2-2017), we proberen natuurlijk deze zo snel mogelijk voor je op te maken.

Zodra de nota af is ontvang je deze per email en per post.

Groeten van Tanja
Tanja bedankt voor je snelle antwoord, echter moet ik wel kwijt dat ik het vreemd vindt dat anno 2017 administratieve processen als het opstellen van een jaarnota tot 8 weken in beslag neemt. Dat er door Qurrent complexiteit ingebouwd is door een aantal aangeboden producten zou daar geen invloed op mogen hebben. Dat de windtegoeden blijkbaar niet geautomatiseerd doorgevoerd worden in alle informatiesystemen, wijst er mijn inziens op dat Qurrent de business processen en informatiesystemen niet goed opgelijnd hebben.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Oeken, ben ik helemaal met je eens.

Met een groeiende organisatie is het enorm belangrijk om alle systemen optimaal te benutten. In de afgelopen 2-3 maanden hebben we een systeemmigratie gehad en zijn we druk bezig geweest om processen te automatiseren. Zo gaan verhuizingen bijvoorbeeld nu volledig automatisch als die worden doorgegeven.

Volgende week en aankomende maand gaan er nog een paar grote veranderingen gebeuren op de achtergrond zodat alle grote processen automatisch zullen gaan. Daarmee besparen wij een hoop tijd en werkt alles voor onze leden een stuk sneller.

Over het inzichtelijk maken van het windtegoed krijg ik snel meer informatie die zal ik delen in het topic: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/windtegoed-steeds-niet-zichtbaar-578

Groeten van Tanja
Tanja bedankt voor je snelle antwoord, echter moet ik wel kwijt dat ik het vreemd vindt dat anno 2017 administratieve processen als het opstellen van een jaarnota tot 8 weken in beslag neemt. Dat er door Qurrent complexiteit ingebouwd is door een aantal aangeboden producten zou daar geen invloed op mogen hebben. Dat de windtegoeden blijkbaar niet geautomatiseerd doorgevoerd worden in alle informatiesystemen, wijst er mijn inziens op dat Qurrent de business processen en informatiesystemen niet goed opgelijnd hebben.

Graag wil ik je laten weten dat de data van jouw Windtegoeden nu goed staan.

Groetjes van Lisa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen