Beantwoord

Windtegoed niet meegenomen in jaarnota?

• 8 februari 2017
  • 5 reacties
  • 345 keer bekeken

Zoals de titel al zegt, ik zie op mijn laatste jaarnota (nov 2016) niets terug van mijn windtegoed. Ik neem aan dat het windtegoed wel apart vermeld wordt.
Als ik dat juist heb, wat is de beste manier om dit gecorrigeerd te krijgen?

Sowieso zie ik in mijnenergie mijn windtegoed niet, terwijl ik er wel degelijk 1 heb.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 februari 2017, 14:24

Hoi Eikie,

Ik zie inderdaad dat je jaarnota niet klopt. Een collega heeft al een correctie verzoek ingediend bij de administratie. Omdat je windtegoed inderdaad nog onder je oude adres staat ging deze niet automatisch mee op je jaarnota.

Ze gaan de jaarnota nu corrigeren.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Eikie,

Ik zie inderdaad dat je jaarnota niet klopt. Een collega heeft al een correctie verzoek ingediend bij de administratie. Omdat je windtegoed inderdaad nog onder je oude adres staat ging deze niet automatisch mee op je jaarnota.

Ze gaan de jaarnota nu corrigeren.

Groetjes, Tanja
Beste Tanja,

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat een correctie wel even wat tijd zal kosten, maar ik neem aan dat ik ook niet al te lange tijd wel iets van jullie te horen krijg?
Sowieso zou het leuk zijn als dat windtegoed ook zichtbaar zou komen op mijn energie, tot nu toe is het niet te zien.
Ik wacht geduldig af.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Eikie,

Zodra ik meer weet hoor je het direct. Ook zodra de jaarnota is gecorrigeerd sturen wij je deze direct op!

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Eikie,

De jaarnota is zojuist gecorrigeerd, deze ontvang je vandaag of morgen via de mail.

Groetjes, Tanja
Hoi Tanja,

Zoals al in het ander topic gesteld, bedankt voor je moeite.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen