Beantwoord

Windtegoed niet meer zichtbaar na aansluiten zonnepanelen

Reputatie 1
hoi,
ik heb sinds vrijdagmiddag zonnepanelen, en ik heb ze aangemeld bij energieleveren.nl en Qurrent.
Vanaf dat moment duikt het stroomverbruik omlaag (gele balken), maar zie ik geen windtegoed meer (de blauwe balken).
Heeft de vriendelijke dame aan de telefoon dat per ongeluk uitgezet toen ze de zonnepanelen aanzette ofzoiets?

icon

Beste antwoord door JohnKemmer 19 augustus 2018, 10:06

Ik weet het niet maar het is vandaag zondag 19 augustus 2018 en ik zie toch echt de blauwe balkjes t.e.m. zaterdag 18 augustus 2018. Het balkje voor de zondag moet nog komen zo rond de klok van 10:30 uur.
Vrijdag was best een redelijk goeie dag voor zon en dit is dan ook te zien aan het verbruik dat negatief staat weergegeven en zaterdag ook al is dit wat minder door het bewolkte weer van zaterdag.

De vraag is dan ook: wat mankeert er aan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet het niet maar het is vandaag zondag 19 augustus 2018 en ik zie toch echt de blauwe balkjes t.e.m. zaterdag 18 augustus 2018. Het balkje voor de zondag moet nog komen zo rond de klok van 10:30 uur.
Vrijdag was best een redelijk goeie dag voor zon en dit is dan ook te zien aan het verbruik dat negatief staat weergegeven en zaterdag ook al is dit wat minder door het bewolkte weer van zaterdag.

De vraag is dan ook: wat mankeert er aan.
Reputatie 1
aha, hij doet het inderdaad toch.
Het klopt deels wat je zegt, maar het windbalkjes komen blijkbaar pas de volgende dag. Het balkje van zaterdag kwam op zondag rond 10:30. Dus toen ik vanmorgen vroeg keek leek er op zaterdag niks gebeurd te zijn. En daarom dacht ik dat het korte balkje van vrijdag veroorzaakt werd omdat die dag alleen de wind gemeten wordt totdat de zonnepanelen erop lagen.
(Non) probleem opgelost! ;-)

Reputatie 5
Badge +14
Windtegoed wordt pas de volgende dag rond de klok van 10:30 weergegeven, het gebeurt wel eens dat het ook wat later plaatsvind en heeeel soms 1 a 2 dagen later.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen