Beantwoord

Windtegoed niet toegekend?

• 9 juni 2017
  • 12 reacties
  • 362 keer bekeken

Ik heb een gratis windtegoed toegezegd gekregen toen ik mijn contract in 2016 verlengde, maar helaas is dat tot op heden nog steeds niet bijgeschreven in mijn account. Nadat een mail hierover aan de klantenservice onbeantwoord bleef heb ik op 8 maart jl. contact gehad met Giulia van de klantenservice. Zij verzekerde mij dat het gratis windtegoed alsnog met terugwerkende kracht zou worden bijgeschreven op mijn naam en was zo vriendelijk om dit op mijn verzoek per e-mail te bevestigen. Hierna bleef het echter weer stil. Een nieuw telefoontje naar de klantenservice leverde niet meer op dan dat ik geduld moest hebben en toen ik later nog eens een e-mail hierover stuurde kreeg ik na ruim 2 weken een standaard antwoord terug dat helemaal niet gerelateerd was aan mijn vraag. Een eerder bericht op de community heeft helaas ook geen antwoord opgeleverd. De moed begint mij inmiddels in de schoenen te zakken, maar ik probeer het toch nog maar eens.

Volgens "mijn Qurrent" heb ik op dit moment nog steeds 6 ipv 7 windtegoeden. Graag zou ik vernemen wanneer het toegezegde gratis windtegoed met terugwerkende kracht wordt toegekend.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 5 juli 2017, 09:16

Fijn om te lezen Michiel!

De afgelopen week zijn Vita en ik er veel mee bezig geweest, dus wij zijn nu ook erg blij.
Omdat nu het gehele, technische aspect goed staat, zal dit ook goed uitgewerkt worden op de nota.

Het heeft even geduurd voordat het allemaal kon worden uitgevoerd, ook omdat het niet per direct kon worden opgelost.
Ik wil je daarom onwijs bedanken voor je geduld en begrip.

Groeten van Giulia en Vita
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Michiel,

We hebben zojuist de situatie met je Windtegoeden zojuist nogmaals bekeken. Er staan nu inderdaad 6 Windtegoeden actief op jouw account. De Windtegoed die bij je tweede verlenging (december 2016) is nog niet toegekend. Ik ga het direct toevoegen aan je account en zullen we de startdatum aanpassen naar 13-12-2016 zodat je geen opwek mist.

Groeten,

Natalia
Beste Natalia, hartelijk dank voor je reactie. Ik vrees echter dat er toch weer iets mis is gegaan, want ik zie nog steeds maar 6 windtegoeden in Mijn Qurrent.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Michiel,

Bedankt voor je bericht.

Naar verwachting zul je vanaf dit weekend het laatste Windtegoed bijgevoegd zien. Ik heb dit doorgegeven aan de technische ondersteuning en we zorgen ervoor dat de opwek van dit 7e Windtegoed vanaf 13-12-2016 zal worden meegenomen op de volgende jaarnota.

Groeten van Nina
Hallo Nina, ik heb gisteren mijn jaarnota ontvangen, maar hierin is het 7e windtegoed niet meegenomen. Ik baal er eerlijk gezegd ontzettend van dat toezeggingen steeds niet worden nagekomen en ik nu al maanden tevergeefs bezig ben om het gewoon netjes geregeld te krijgen.

Hoe en wanneer gaat dit opgelost worden?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Michiel,

Ik vind het vervelend dat deze omstandigheden zijn voorgevallen.
Dit is absoluut niet bedoeling geweest!

Ik zie dat er veel verzoeken zijn ingediend door onze klantenservice, echter is hetgeen wat reeds was opgevraagd, nog niet verwerkt.

Ik ga een correctie jaarnota opvragen waarin wij de jaarnota opnieuw laten opmaken.
Het Windtegoed zal daarop met terugwerkende kracht verrekend worden.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Bedankt Giulia, maar de hele situatie is er intussen niet bepaald beter op geworden. Integendeel zelfs, volgens zowel de app als het dashboard van Mijn Qurrent zou ik nu nog maar 2 Windtegoeden hebben! In plaats van 1 windtegoed toe te voegen zijn er dus juist 4 verdwenen. Ik mag hopen dat de beloofde correctie van de jaarnota daardoor ook niet weer compleet in de soep loopt.

Mijn vertrouwen in het product Windtegoed is inmiddels echt tot het nulpunt gedaald, hoe is het mogelijk dat er zoveel fout gaat.
Hoi Michiel,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik zie inderdaad dat ze niet meer inzichtbaar zijn, excuses hiervoor.
De technische ondersteuning pakt dit met spoed op.
Het extra gratis windtegoed is verwerkt, de 5 betaalde windtegoeden worden hersteld.
Dit zal geen gevolgen hebben voor de jaarnota.
Er is inderdaad heel wat mis gegaan in de afgelopen tijd, nogmaals excuses hiervoor.
Je kan ervan op aan dat het nu helemaal wordt opgelost!

Groeten van Vita
Hoi Michiel,

Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen maar niet kunnen bereiken.
De technische ondersteuning heeft het met spoed opgepakt en opgelost.
De windtegoeden zouden nu allemaal zichtbaar moeten zijn in Mijn Energie!
Kun je laten weten of je ze nu weer ziet?

Groetjes, Vita
Hoi Vita,

Ze zijn nu inderdaad alle 7 zichtbaar! Hopelijk blijft het nu goed gaan, bedankt voor de snelle oplossing.
Reputatie 2
Badge +8
Fijn om te lezen Michiel!

De afgelopen week zijn Vita en ik er veel mee bezig geweest, dus wij zijn nu ook erg blij.
Omdat nu het gehele, technische aspect goed staat, zal dit ook goed uitgewerkt worden op de nota.

Het heeft even geduurd voordat het allemaal kon worden uitgevoerd, ook omdat het niet per direct kon worden opgelost.
Ik wil je daarom onwijs bedanken voor je geduld en begrip.

Groeten van Giulia en Vita
Beste Qurrent,

Ik heb al een hele poos geleden een correctie jaarnota van jullie ontvangen, zoals was toegezegd. Het bedrag dat ik terug zou krijgen staat echter nog steeds niet op mijn rekening, wanneer kan ik dit verwachten?
Hoi Michiel,

Je nota is vorige maand gecorrigeerd en is destijds naar je verstuurd. Het bedrag wat je nog van ons tegoed had op basis van de correctie (€11,40) is destijds verrekend met het termijnbedrag voor de maand augustus. Als je deze berekening op papier wil hebben, kunnen we een betaaloverzicht naar je sturen. Of weet je nu voldoende?

Groet,

Natalia

Reageer