Beantwoord

Windtegoed niet verrekend op jaarnota

• 3 maart 2017
  • 6 reacties
  • 398 keer bekeken

OP 18 mei 2015 koop ik 9 windtegoed (9 maal € 75,= is € 675). Laat de wind maar waaien, denk je dan.

Op de jaarnota 2015 zou er een verrekening plaatsvinden, ja mooi niet, daar moest ik dus diverse malen voor klagen om het te krijgen!
Op de jaarnota 2016 (ontvangen 24-11-2016) is de 9 x 250 =2250 windtegoed NIET verrekend. Ja u leest het goed tot op vandaag is het nog steeds NIET verrekend. Hoe bedoelt U wind .....TEGOED? Diverse malen gebeld, beloofd dat de correctie binnen 6 weken volgt (Qurrent heeft het druk) Druk met klanten werven, veel beloven en niet nakomen!
Tot maandag 6 maart heb ik Qurrent de tijd gegeven om de nota van 24 november 2016 te corrigeren met mijn 2250 KwH Windtegoed (9 x 250 = 2250) en daarna heb ik beloofd dat ik de geschillencommissie Energie ga inschakelen want ik kan het Qurrent met een Q niet duidelijk maken dat ik € 675,= Windtegoed heb die niet verrekend wordt op jaarnota 2016,

Dan waait de wind maar uit een andere hoek, Qurrent met een Q!!!
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 31 maart 2017, 14:04

Beste Wittenberg,

Zoals Tanja heeft beloofd, wilde ik je graag een update geven over jaarnota die gecorrigeerd zou worden. Mijn collega's van de financiële administratie hebben de jaarnota kunnen corrigeren. Je ontvangt binnen enkele werkdagen de gecorrigeerde jaarnota. De huidige jaarafrekening wordt vervangen door de gecorrigeerde jaarafrekening, en komt dan ook te vervallen.

Groeten van Lara
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wittenberg,

Ik begrijp je frustratie. Er is inderdaad een correctieverzoek waar nog aan gewerkt wordt.

Ik zie dat het komt omdat de windtegoeden nog onder je oude adres stonden.

Ik ga uitzoeken wat de status van de correctie is en kom er uiterlijk morgen bij je op terug!

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wittenberg,

De windtegoeden staan nu onder het juiste adres en de nota wordt nu gecorrigeerd. Ik verwacht dat deze begin volgende week af is. Ik houd het in de gaten en kom er volgende week bij je op terug!

Groeten van Tanja
Beste Tanja,

Je beloofd dat je het in de gaten houd en je kom er volgende week op terug? Ook jij maakt niet waar wat je beloofd. Hoelang is jouw week? Wil je aan de financiële afdeling vragen of mijn nota als eerste behandeld kan worden of zijn er nog klanten die nog langer dan ik op een gecorrigeerde nota van 24 november 2016 wachten, ik mag hopen dat dat niet het geval is?

Kan je niet beter even contact met ons opnemen? Nieuwe klanten schrikken van deze late verrekening of is dit de normale gang van zaken?

Groeten Wittenberg
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wittenberg, excuses voor mij nalatigheid! Nadat ik bericht had ontvangen dat de windtegoeden onder het juiste adres gezet waren en de nota gecorrigeerd zou worden heb ik geen terugkoppeling meer gehad. Ik heb zojuist contact opgenomen met de financiële administratie en zij geven aan dat de correctie nog niet af is. Ik heb hierbij aangegeven dat je nota spoed heeft. Ik krijg hier vrijdag een terugkoppeling op, ik ben dan helaas zelf niet aanwezig maar heb de situatie met een collega doorgesproken en deze zal je vrijdag een update geven.

Groeten van Tanja
Beste Wittenberg,

Zoals Tanja heeft beloofd, wilde ik je graag een update geven over jaarnota die gecorrigeerd zou worden. Mijn collega's van de financiële administratie hebben de jaarnota kunnen corrigeren. Je ontvangt binnen enkele werkdagen de gecorrigeerde jaarnota. De huidige jaarafrekening wordt vervangen door de gecorrigeerde jaarafrekening, en komt dan ook te vervallen.

Groeten van Lara
Hoi Wittenberg,

Aanstaande woensdag (3 mei) organiseren wij aan het eind van de middag een informatie/meedenk sessie over de jaarnota. Wellicht is dit ook voor jou interessant.

Op deze manier krijg je namelijk meer inzicht in de nota en de gemaakte kosten en kan je meehelpen deze nog inzichtelijker te maken. Je kunt je via dit topic aanmelden: https://community.qurrent.nl/innovatie-14/verbeteren-de-jaarnota-denk-mee-1089.

Groetjes,

Beau

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen