Beantwoord

Windtegoed niet zichtbaar?

Beste Qurrent,

Sinds 16 februari leveren jullie energie aan mij.
Uiteraard ben ik reuze benieuwd naar de prestaties van 'mijn' stukjes windmolen. Deze zijn echter (nog) niet zichtbaar in de app?
Gaat er iets mis of moet ik nog even geduld hebben?

Groet,
André
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 februari 2017, 13:44

Hoi A.Van Galen,

Welkom op de community! Ik zie dat je inderdaad gratis windtegoed hebt ontvangen bij je contract. Deze zijn ook toegevoegd, maar inderdaad niet zichtbaar nu door een storing.

Ik heb dit doorgegeven aan onze technische dienst zodat het opgelost wordt. Je windtegoeden wekken dus nu wel al op en dat wordt ook geregistreerd.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi A.Van Galen,

Welkom op de community! Ik zie dat je inderdaad gratis windtegoed hebt ontvangen bij je contract. Deze zijn ook toegevoegd, maar inderdaad niet zichtbaar nu door een storing.

Ik heb dit doorgegeven aan onze technische dienst zodat het opgelost wordt. Je windtegoeden wekken dus nu wel al op en dat wordt ook geregistreerd.

Groetjes, Tanja
Beste Qurrent,

Sinds 16 februari leveren jullie energie aan mij.
Uiteraard ben ik reuze benieuwd naar de prestaties van 'mijn' stukjes windmolen. Deze zijn echter (nog) niet zichtbaar in de app?
Gaat er iets mis of moet ik nog even geduld hebben?

Groet,
André

Hallo Qurrent,

Er is nog altijd geen windtegoed zichtbaar en ook geen teruggeleverde energie van mijn zonnepanelen.
Wat gaat er mis?

Groet,
André
Reputatie 5
Badge +13
Hoi A.VanGalen,

Het probleem met je windtegoed is inderdaad nog niet opgelost. De technische dienst is er nog mee bezig.

De teruglevering van de zonnepanelen zie je inderdaad niet, dit klopt ook. Het inzicht via je slimme meter is een netto inzicht. Dat wil zeggen verbruik - teruglevering.
Het totale opwek met zonnepanelen is alleen mogelijk met een Qbox + Solar. De Qbox is gratis (borg), maar de Solar is een betaald onderdeel dat door een monteur geïnstalleerd moet worden in de groepen in de meterkast.

Je slimme meter registreert namelijk niet de totale opwek, een deel van je opwek wordt direct verbruikt in je woning. Mocht je meer willen weten over de Qbox kan dat hier.

Groeten van Tanja
Alweer en maand verder en nog steeds geen windtegoed te zien. Zowel niet in de app als op de site.
Zo moeilijk kan het toch ook niet zijn om dit zichtbaar te maken?
Graag actie!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi A.VanGalen,

De situatie met het windtegoed duurt helaas langer dan verwacht en gehoopt. Het is een issue die speelt bij meerdere leden, zie ook het topic: Waarom zie ik in mijn app/Mijn Energie mijn Windtegoed en de opbrengst niet? Onze technische dienst is achter de oorzaken van het probleem en is nu bezig met het oplossen zodat al het windtegoed met terugwerkende kracht inzichtelijk is. Zodra we weten wanneer alles zichtbaar is laten we het via dat topic weten. Bedankt voor je geduld!

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen